Specjalista w Wydziale Ewidencji Gruntów i Budynków oraz Innych Rejestrów Powiatowych (EGIB)
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
-
praca biurowa z wykorzystaniem komputera
-
praca w warunkach narażenia na stres
-
wyjazdy służbowe
-
wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
-
pomieszczenia biurowe znajdują się na drugiej kondygnacji
-
winda przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, jednak brak podjazdu na zewnątrz budynku, do pokonania 5 stopni
-
ciąg komunikacyjny (korytarz) o szerokości ok 1,5 metra
-
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
-
Wpiera merytorycznie organy służby geodezyjnej i kartograficznej szczebla powiatowego w zakresie tworzenia i aktualizacji baz GESUT i BDOT500
-
Przygotowuje projekty stanowisk Głównego Geodety Kraju dotyczące stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy, w szczególności w zakresie właściwości merytorycznej Departamentu Informacji o Nieruchomościach odnośnie baz danych GESUT i BDOT500
-
Współpracuje z innymi organami przy tworzeniu programów i wytycznych w zakresie danych GESUT i BDOT500
-
Zakłada i prowadzi dla obszaru kraju bazę danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, tj. krajową bazę GESUT
-
Sporządza opracowania statystyczne, w tym współpracuje z Głównym Urzędem Statystycznym w zakresie opracowywania i uzgadniania formularzy sprawozdawczych
-
Przygotowuje i opiniuje zmiany przepisów prawa w obszarze GESUT i BDOT500
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe geodezyjne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności w obszarze GESUT i BDOT500, doświadczenie w administracji publicznej
-
Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
-
Samodzielność i inicjatywa
-
Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie geodezyjnym
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
-
Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
-
Znajomość narzędzi GIS
Oferujemy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Co oferujemy:
Wszyscy pracownicy Urzędu mogą świadczyć pracę w sposób hybrydowy, po uprzednim uzgodnieniu z pracodawcą.
Pracownicy z tak zwanej grupy uprzywilejowanej mogą świadczyć pracę zdalnie w sposób ciągły. Do grupy tej należą:
-
rodzice dziecka niepełnosprawnego lub ze szczególnymi potrzebami
-
rodzice wychowujący dziecko do ukończenia przez nie 8. roku życia
-
pracownica w ciąży
-
pracownik posiadający orzeczenia o niepełnosprawności
-
pracownik sprawujący opiekę nad innym członkiem najbliższej rodziny lub inną osobą pozostającą we wspólnym gospodarstwie domowym, posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności.
Ponadto oferujemy:
-
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
trzynaste wynagrodzenie
-
nagrody uznaniowe
-
możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m. in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń)
-
pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport)
-
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
-
Dodana
-
Dodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty