Starszy specjalista ds. nadzoru
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- budynek z platformą dla wózków inwalidzkich,
- w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz
głuchoniemym,
- nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych
- przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
-
zagrożenie korupcją,
-
permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
-
Analizuje dokumenty i przygotowuje projekty decyzji właścicielskich na Walne Zgromadzenia/Zgromadzenia Wspólników w spółkach z udziałem Skarbu Państwa oraz projekty uchwał WZ/ZW, przygotowuje wnioski personalne w sprawach zmian w organach spółek oraz odpowiednie dokumenty związane z wdrażaniem decyzji Ministra w tym zakresie.
-
Monitoruje sytuację ekonomiczno-finansową nadzorowanych podmiotów (w tym realizację przez spółki rocznych planów ekonomiczno-finansowych, planów strategicznych, programów restrukturyzacji) i sporządza informacje dla potrzeb Kierownictwa i innych organów zewnętrznych.
-
Przygotowuje informacje i wyjaśnienia na składane skargi i wnioski, wystąpienia nadzorowanych spółek, organów kontrolnych, parlamentarzystów oraz innych organów administracji rządowej i samorządowej.
-
Nadzoruje terminowość i jakość przesyłanych przez spółki informacji oraz sprawozdań statystycznych.
-
Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, urzędami oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw dotyczących nadzorowanych podmiotów.
-
Sporządza wykazy, zestawienia i inne informacje z zakresu działania stanowiska na potrzeby innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, wprowadza, aktualizuje lub przekazuje dane ekonomiczne i osobowe w Zintegrowanym Systemie Informatycznym DB (ZSI DB).
-
Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwum zakładowego.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
-
Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych w zakresie spółek z ograniczoną odpowiedzialnością i spółek akcyjnych
-
Znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych
-
Znajomość ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym
-
Znajomość ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie publicznej radiofonii i telewizji (rozdz. 4)
-
Kompetencje: przejawianie inicjatywy, praktyczne zastosowania prawa, myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub prawo lub administracja
-
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego we współpracy ze spółkami z udziałem Skarbu Państwa lub na stanowisku merytorycznym realizującym zadania z zakresu nadzoru właścicielskiego
-
Ukończone studia podyplomowe z zakresu ekonomii lub zarządzania lub prawa lub administracji i/lub szkolenie z zakresu finansów przedsiębiorstwa lub rewizji finansowej lub analizy finansowej lub wyceny nieruchomości lub z zakresu spółek prawa handlowego
Oferujemy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
-
Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
-
Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Dofinansowanie do kart sportowych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
-
Dobrą lokalizację
-
Miłą atmosferę pracy
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
-
Dodana
-
Dodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty