Super Prezenty Sp. z o.o.

Customer Service Department Manager

  • Warszawa, mazowieckie

Kierownik

Umowa o pracę

Pełny etat

Jesteśmy w Polsce od 2012 roku, należymy do międzynarodowej grupy Gera Dovana.
Nasze produkty to nietuzinkowe prezenty, przeżycia w formie eleganckich kart podarunkowych na lot balonem, jazdę szybkim samochodem, kurs gotowania czy orientalny masaż.
Znajdziesz je w wybranych sieciach handlowych, w naszych sklepach oraz witrynie www.
Oferujemy:

Czy chcesz pracować z inspirującym produktem?
Czy chcesz pracować na odpowiedzialnym i niezależnym stanowisku?

Dołączając do naszego zespołu otrzymujesz możliwość korzystania z oferty na atrakcyjnych zasadach rozwijając wspólnie z nami swoje pasje, a doświadczenie jakie u nas zdobędziesz będzie procentować w twojej przyszłej karierze zawodowej. Dbamy o kulturę organizacyjną, budując ją na zaufaniu i szacunku do innych a dla naszych pracowników oferujemy różne benefity.

Naturalnie, żeby być wiarygodnym musisz opowiadać o usłudze z emocjami, dlatego nasi
pracownicy często sami stają się testerami usług!

Customer Service Department Manager


Your responsibilities

WHAT WILL YOUR WORKING DAY LOOK LIKE:

You will be responsible for the personnel of more than 15 “Super Prezenty” own shops:

• to manage the processes of recruitment, onboarding, constant feedback, scheduling and employee’s wellbeing at workplace.

• To ensure that sales and service quality goals are reached, analyze employee’s efficiency results and provide insights for better performance.

• to organize the openings of new shops with on-time delivery of all needed equipment, to coordinate services of the third parties.


You will be responsible to provide the highest standard of Customer Service:

- to manage Your team of Customer Service

- to ensure that all the inquiries by phone, email and chat system are managed on time and at the maximum possible quality, to deliver department related KPI achievements

- to analyze customers’ problems and look for improvements of internal products and processes

- be part of international CRM organizational structure where Client service standards are created and KPI set, take role in CRM related projects.

Our requirements

  • be a constructive, result-oriented person with excellent communication, planning and organizational skills
  • be People person so will be able to lead and motivate your Sales and Customer Service teams
  • have at least 2 years of experience in retail in at least middle level management or supervisory positions
  • have at least 2 years of experience in Customer Service
  • speak Polish and English fluently
  • can handle large workflow in a dynamic working environment while noticing even the smallest detail
  • please, provide CV in English

What we offer

  • coffee/tea in the office;
  • 1 month workation possibility;
  • contribution to the medical package;
  • discounts on company products;
  • flexible working hours (hybrid);
  • subsidies for training/courses;
  • celebrating birthdays, weddings, and the birth of an employee's child together.

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Super Prezenty Sp. z o.o. 02-305 Warszawa Al. Jerozolimskie 146D, NIP: 1070021835 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 18 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy