Specjalista ds. obsługi sekretarskiej
-
Warszawa, mazowieckie
Urzędnik
Umowa o pracę
Praca zdalna
Zakres obowiązków
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spozaadministracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach oraz upoważnieniem do dostepu informacji niejawnych oznaczone klauzulą zastrzeżone.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem
-
Zapewnia kompleksową obsługę sekretarską, w tym m.in.: obsługuje połączenia telefoniczne, przyjmuje korespondencję papierową i elektroniczną i przekazuje właściwym adresatom, kopiuje dokumenty, kieruje interesantów do właściwych pracowników
-
Obsługuje korespondencję zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną KPRM i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt KPRM, zapewnia właściwy obieg korespondencji wpływającej i wychodzącej, rejestruje dokumenty, przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją kierownictwa lub ustaleniami, przygotowuje i przekazuje przechowywane dokumenty do Archiwum Rady Ministrów
-
Prowadzi terminarz spotkań kierownictwa oraz obsługuje w zakresie organizacyjno-recepcyjnym ww. spotkania
-
Zapewnia obsługę administracyjno-gospodarczą sekretariatu (w tym m.in. zapewnia materiały biurowe i artykuły spożywcze)
-
Dba o stan techniczny i estetyczny wygląd gabinetów kierownictwa oraz sekretariatu, zleca właściwym służbom Kancelarii konieczność niezbędnych napraw, uzupełnienia lub wymiany wyposażenia gabinetów oraz sekretariatu
-
Sporządza i redaguje pisma, notatki, komunikaty, zestawienia oraz wykonuje inne obowiązki zlecone przez kierownictwa
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Powyżej roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi sekretarskiej lub asystenckiej lub kancelaryjno-biurowej
-
Posiadanie wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
-
Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, orientacja na klienta/interesanta, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
-
Powyżej roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
-
Przeszkolenie z zakresu: ochrony danych osobowych, obsługi klienta, obsługi sekretariatu
Oferujemy
-
Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
-
Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
„Trzynaste” wynagrodzenie
-
Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
-
Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Dofinansowanie do przedszkola
-
Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
-
Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
-
Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
-
Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
-
Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
-
Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Stołówka pracownicza
-
Strefa aktywności
-
Pokój dla rodzica z dzieckiem
-
Dobra lokalizacja
-
Miła atmosfera pracy
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Warszawa
-
Dodana
-
Dodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Blizne Łaszczyńskiego
-
Praca Blizne Jasińskiego
-
Praca Lubiczów
-
Praca Opacz-Kolonia
-
Praca Ząbki
-
Praca Mory
-
Praca Raszyn
-
Praca Macierzysz
-
Praca Jaworowa
-
Praca Latchorzew
-
Praca Michałowice-Wieś
-
Praca Babice Nowe
-
Praca Jawczyce
-
Praca Klaudyn
-
Praca Kwirynów
-
Praca Mościska
-
Praca Falenty Nowe
-
Praca Bronisze
-
Praca Reguły
-
Praca Falenty