Specjalista ds. archiwizacji

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

-praca biurowa wykonywana w pozycji siedzacej przy komputerze, co najminiej 4 godziny dziennie

-wysiłek fizyczny

-praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych

  • Obsługuje Archiwum Zakładowe – gromadzi i przekazuje dokumentację archiwalną.
  • Współpracuje z pracownikami Ministerstwa.
  • Współpracuje z Archiwum Akt Nowych.
  • Koordynuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.
  • Wyszukuje i udostępnia dokumenty zarchiwizowane.
  • Prowadzi sprawozdawczość z działalności archiwum – na potrzeby kierownictwa Biura.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe lub wyższe o specjalności archiwistyka
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze archiwizacji dokumentacji lub prowadzenia archiwum zakładowego lub składnicy akt.
  • znajomość Ustawy o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych,
  • znajomość Instrukcji Kancelaryjnej Ministerstwa Zdrowia
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 październiak 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumantach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe ze specjalnością archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją współczesną
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość zasad archiwizacji dokumentacji elektronicznej w EZD,

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach)
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
  • Projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert