Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 17.05.2024

Starszy specjalista ds. rozliczeń finansowo-księgowych

Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.

Realizacja zadań związana z:

  • pracą po godzinach na wniosek i za zgodą pracodawcy

Wejście do budynku „A i „D jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.

W budynkach nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.

  • dekretuje i księguje na odpowiednich kontach dowody księgowe, w tym głównie wyciągi bankowe środków europejskich, dochodów budżetowych i ZFŚS, rozlicza rozrachunki należności i zobowiązań oraz uzgadnia salda kont księgowych celem zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu
  • dokonuje analizy prawidłowości obrotów i sald kont księgowych na podstawie zaksięgowanych dowodów księgowych w układzie klasyfikacji budżetowej i zadaniowej w celu zapewnienia rzetelności i wiarygodności ksiąg rachunkowych. Uzgadnia z komórkami organizacyjnymi PAA monitoring wydatków, a także co miesiąc weryfikuje wykonanie wydatków, celem nadzoru planu, zaangażowania i zrealizowanych wydatków według stosowanych słowników
  • sporządza sprawozdanie roczne w układzie zadaniowym RB-BZ1 zarówno w aplikacji „BUZA”, jak również w systemie EZD PUW, celem dochowania terminu sprawozdawczości w układzie zadaniowym
  • obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa „Trezor” jako użytkownik i administrator oraz aplikację „BUZA” Ministerstwa Finansów w celu terminowej realizacji zadań
  • opiniuje pod względem finansowym projekty umów, angażuje umowy, wnioski i inne dokumenty funkcjonujące w jednostce – w celu zabezpieczenia środków i prawidłowego rozliczenia planu wydatków
  • sporządza informacje/notatki/wyjaśnienia/ i tworzy odpowiedzi w sprawach dotyczących budżetu w zakresie realizowanych zadań w ramach prowadzonych kontroli finansowych, w tym NIK - w celu przedłożenia prawidłowych danych wynikających z ewidencji księgowej
  • archiwizuje dokumenty wytworzone w ramach realizowanych zadań po zakończeniu okresu przechowywania w komórce, w tym również w elektronicznym obiegu zarządzania dokumentami, w celu zgodności i prawidłowości działania z przepisami prawa w tym zakresie

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi finansowo-księgowej
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu organizacji funkcjonowania administracji publicznej
  • Posiadanie umiejętności w zakresie obsługi komputera i aplikacji biurowych (MsOffice: Word, Excel, Outlook, Power Point oraz Internet)
  • Myślenie analityczne
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Rzetelność
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu ekonomii, rachunkowości, finansów publicznych
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi finansowo-księgowej w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie w zakresie systemu finansowo-księgowego
  • Przeszkolenie z zakresu systemu obsługi budżetu państwa TREZOR
  • Przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej
  • Znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
  • Znajomość obsługi programu TREZOR oraz bankowości elektronicznej NBP

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń, dofinansowanie do kursów językowych,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe
Powrót do listy ofert