Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 10.05.2024

Inspektor ds. planowania i sprawozdawczości

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

- krajowe wyjazdy służbowe,

- zagrożenie korupcją,

- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,

- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,

- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie

  • Wspiera monitoring wydatków dotyczących KSZRD oraz poszczególnych zadań i projektów,
  • Weryfikuje dokumenty stanowiące podstawę do płatności oraz faktury w celu oceny ich zgodności z zasadami prowadzenia rozliczeń dla KSZRD oraz poszczególnych zadań i projektów. Prowadzi monitoring dostarczonych przez poszczególnych Wykonawców produktów oraz dokumentacji pod kątem ich zgodności z założeniami projektowymi określonymi w Zamówieniu,
  • Prowadzi sprawozdawczość dla KSZRD w zakresie formalno-finansowym, zarówno na poziomie krajowym, jak i europejskim,
  • Planuje i prognozuje wydatki dla poszczególnych zadań KSZRD,
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi oraz instytucjami zewnętrznymi w celu prowadzenia wstępnych ustaleń i uzgodnień dotyczących realizowanych zadań, w tym przygotowanie bieżącej korespondencji,
  • Bierze udział w rozwiązywaniu sporów i kwestii problemowych dotyczących rozliczeń, sprawozdawczości i ewidencjonowania majątku poprzez ustalenie stanu faktycznego i prawnego poszczególnych spraw. Koordynuje i ustala procedury związane z wypracowaniem standardów dla całości projektu dotyczących rozliczeń, sprawozdawczości,
  • Bierze udział w procesie przejmowania na stan GDDKiA składników majątku wytworzonego w wyniku realizacji KSZRD oraz zadań i projektów dotyczących inteligentnych systemów transportowych, realizowanych przy udziale Wydziału Inteligentnych Systemów Transportowych,
  • Sprawuje nadzór nad realizacją zamówień w częściach rozliczeniowo – majątkowych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • znajomość aktów prawnych: Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o drogach publicznych,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wnioskowania,
  • obsługa pakietu MS Office,
  • znajomość zasad dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub logistyka
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze transportu, drogownictwa lub logistyki,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość zasad w zakresie ewidencji składników majątku.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych

stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją,

otwarte i przyjazne środowisko pracy,

zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

trzynaste wynagrodzenie,

możliwości rozwoju kompetencji zawodowych m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),

pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,

możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.

Powrót do listy ofert