Główny specjalista ds. gospodarowania sprzętem informatycznym

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

Praca na stanowisku wiąże się z wysiłkiem fizycznym.

  • Prowadzi tymczasowe zaplecze sprzętu informatycznego i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz prowadzi sprawy związane z gospodarowaniem sprzętem informatycznym i materiałami eksploatacyjnymi
  • Monitoruje, identyfikuje i zgłasza incydenty bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Wyposaża użytkowników w niezbędny sprzęt informatyczny i materiały eksploatacyjne, przyjmuje zwroty sprzętu informatycznego, monitoruje jego migrację, przygotowuje przepustki materiałowe niezbędne do wyniesienia sprzętu informatycznego poza siedzibę KPRM, zleca naprawy sprzętu informatycznego
  • Identyfikuje i przyjmuje zapotrzebowanie w zakresie wyposażenia stanowisk pracy w sprzęt IT, planuje i dokonuje zakupów ww. sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz usług z nimi związanych
  • Współpracuje z Wydziałem Biura Dyrektora Generalnego, odpowiedzialnym za zarządzanie majątkiem KRPM, w sprawach dotyczących ewidencjonowania majątku

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań kancelaryjno-biurowych lub zarządzania majątkiem
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: przepisów ustawy prawo zamówień publicznych; zasad gospodarowania składnikami majątkowymi; przepisów ustawy o rachunkowości w zakresie prowadzenia ewidencji i inwentaryzacji, uregulowań prawnych z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publicznych; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku informatyka lub ekonomia
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie z zakresu: prawa zamówień publicznych, zarzadzania majątkiem, rachunkowości
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z wyposażaniem pracowników w sprzęt i usługi IT lub w prowadzeniu magazynu i dokumentacji związanej z prowadzeniem magazynu

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert