Accreo Sp. z o.o.

Asystentka Biura / Recepcjonistka

  • Warszawa, mazowieckie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Asystentka Biura / Recepcjonistka


Twój zakres obowiązków

  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy przy pierwszym kontakcie z klientem;
  • obsługa spotkań, zarządzanie salami konferencyjnymi;
  • zapewnienie płynnego przepływu informacji w firmie;
  • odbieranie i przełączanie rozmów telefonicznych;
  • odbieranie i wysyłanie korespondencji, koordynacja obiegu korespondencji;
  • organizacja podróży służbowych (zamawianie biletów, rezerwacje hoteli itp.);
  • bieżące kontakty z firmami kurierskimi i dostawcami;
  • wsparcie administracyjne zespołu (edycja i redakcja dokumentów, przygotowywanie materiałów, archiwizowanie dokumentów);
  • wsparcie dla zespołu w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami;
  • obsługa urządzeń biurowych.

Nasze wymagania

  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji;
  • doskonała organizacja;
  • bardzo dobra znajomość MS Word, Excel i Powe Point;

To oferujemy

  • praca w godz. 13-17;
  • otwartą i przyjazną atmosferę pracy;
  • benefity: prywatna opieka medyczna i dofinansowanie zajęć sportowych;
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia;
  • praca w oparciu o umowę zlecenie;
  • komfortowe biuro w centrum Warszawy.

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 19 dni temu)
Powrót do listy ofert