Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Starszy inspektor ds. nadzoru AIS i DAT

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • obsługa klientów zewnętrznych, spoza administracji

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

  • Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wjazd do budynku, windy, toalety)
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • Budynek klimatyzowany
  • Weryfikuje dokumentację zgłoszeniową, realizuje sprawy ewidencji trasowych przeszkód lotniczych, aktualizuje przestrzenną elektroniczną bazę danych geometrycznych i danych opisowych charakteryzujących przeszkody lotnicze przed przekazaniem informacji o przeszkodach lotniczych państwowemu organowi zarządzania ruchem lotniczym celem ich publikacji w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczej.
  • Bierze udział w prowadzeniu spraw dotyczących uzgadniania lokalizacji planowanych inwestycji, w tym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy poprzez przeprowadzanie analiz przestrzennych określających wpływ projektowanych inwestycji na prawidłowe działanie lotniczych urządzeń naziemnych, a także przygotowuje projekty postanowień Prezesa ULC oraz innych odpowiedzi w tych sprawach.
  • Bierze udział w audytach i kontrolach prowadzonych przez Inspektorat oraz zapewnia obsługę administracyjną procesu i spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, organizacją oraz dokumentowaniem przebiegu nadzoru bieżącego.
  • Uczestniczy w tworzeniu i utrzymaniu systemów informacji przestrzennej (geoprzestrzenne bazy danych lotniczych/GIS) w celu spełnienia przepisów międzynarodowych i krajowych oraz usprawnienia funkcjonowania Urzędu.
  • Bierze udział w monitorowaniu poprawności zapisów w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych oraz współpracuje z innymi komórkami Urzędu odnośnie ich aktualizacji.
  • Bierze udział w sprawach dotyczących nadawania oznaczeń/wskaźników lokalizacji dla stałych stacji telekomunikacji lotniczej.
  • Udziela informacji na temat ograniczeń i zakazów w korzystaniu z nieruchomości, które wynikają z działalności lotniczej.
  • Bierze udział w monitorowaniu zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego w zakresie AIS, DAT, map lotniczych, przeszkód lotniczych, jakości danych lotniczych (ADQ).

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe na kierunku geodezyjno-kartograficznym, lub lotniczym, lub pokrewnym.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1)
  • Znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów, w tym: ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej, ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, przepisy międzynarodowe ICAO i UE dot. AIS i DAT, w szczególności bardzo dobra znajomość wymagań wynikających z Załącznika 4,5,15 ICAO
  • Znajomość KPA
  • Znajomość darmowego oprogramowania GIS
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w administracji publicznej
  • Studia podyplomowe z zakresu żeglugi powietrznej
  • Szkolenia specjalistyczne w zakresie: AIS, DAT i map lotniczych, zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych, technik audytowania.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość oprogramowania ESRI
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy

  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Nagrody uznaniowe
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat ( do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart Multi-Sport
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
Powrót do listy ofert