Inspektor ds. obsługi kancelarii tajnej

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca samodzielna administracyjno-biurowa,

- praca w siedzibie urzędu,

- stałe godziny pracy od 8.15 – 16.15.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- dojście i dojazdy do budynków są utwardzone,

- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,

- oświetlenie naturalne i sztuczne,

- infrastruktura budynku: klimatyzacja, sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody, winda,

- obsługa urządzeń biurowych: komputer, telefon, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,

- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, jednakże są ograniczenia w swobodnym przemieszczaniu się ze względu na występowanie drzwi z samozamykaczami,

- pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,

- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

  • przyjmuje, ewidencjonuje, gromadzi, przechowuje, przekazuje, wysyła i udostępnia dokumenty niejawne, zawierające informacje niejawne, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w komórkach organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej, obsługiwanych przez II (drugi) Oddział Kancelarii Tajnej;
  • prowadzi urządzenia ewidencyjne oraz inną dokumentację związaną z działalnością II (drugiego) Oddziału Kancelarii Tajnej, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów niejawnych w komórkach organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej, obsługiwanych przez II (drugi) Oddział Kancelarii Tajnej;
  • sprawuje bieżącą kontrolę nad obiegiem i ochroną materiałów niejawnych pozostających na stanie ewidencyjnym II (drugiego) Oddziału Kancelarii Tajnej oraz u funkcjonariuszy i pracowników, którym udostępniono takie materiały, w celu zapewnienia właściwej ich ochrony;
  • prowadzi bieżącą kontrolę sposobu wytwarzania oraz oznaczania materiałów niejawnych przez wykonawców, w celu zapewnienia właściwej ochrony tych materiałów;
  • rozlicza funkcjonariuszy i pracowników komórek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej, obsługiwanych przez II (drugi) Oddział Kancelarii Tajnej w przypadku rozwiązania stosunku służby lub pracy, albo przeniesienia do dalszego wykonywania obowiązków służbowych w innej komórce organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej lub jednostce organizacyjnej Straży Granicznej, bądź też w przypadku długotrwałego zwolnienia lekarskiego, w celu stwierdzenia zgodności stanu ewidencyjnego z faktycznym;
  • kompletuje dokumentację i przygotowuje akta, w celu przekazania ich do właściwego archiwum.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze prowadzenia urządzeń ewidencyjnych
  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Czytelny charakter pisma
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Skrupulatność
  • Terminowość
  • Odpowiedzialność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych krajowych, UE i NATO
  • przeszkolenie kancelaryjne, z archiwistyki
  • znajomość języka angielskiego - poziom komunikatywny
  • obsługa komputera

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert