Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Specjalista ds. obsługi kadrowej pracowników

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa,
  • Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
  • Wymuszona pozycja ciała,
  • Praca przy oświetleniu mieszanym,
  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji:
  • Przygotowuje projekty dokumentów związanych z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunku pracy członków korpusu służby cywilnej i pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej,
  • Ustala uprawnienia pracownicze, w szczególności do urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, odprawy pieniężnej, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz przygotowuje dokumentację w tym zakresie,
  • Opiniuje wnioski i podania dotyczące spraw pracowniczych pod względem formalno-merytoryczno-prawnym oraz przygotowuje projekty stanowiska Wydziału Kadr w zakresie spraw pracowniczych,
  • Obsługuje kadrowe informatyczne bazy danych pracowników, poprzez wprowadzanie danych osobowych i wynikających ze stosunku pracy, aktualizację i ich generowanie,
  • Prowadzi ewidencję etatowo-osobową,
  • Przygotowuje dokumenty ubezpieczeniowe związane ze zgłoszeniem, zmianą oraz wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego i niezwłocznie przekazuje do komórki orgaznizacyjnej KSP do spraw finansów i budżetu,
  • Opracowuje wewnętrzne akty prawne dotyczące procesów kadrowych oraz opiniuje projekty wewnętrznych aktów prawnych KSP w zakresie dotyczącym spraw kadrowych pracowników,
  • Przygotowuje i kompletuje akta spraw ostatecznie zakończonych,

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego : powyżej 1,5 roku w obszarze obsługi kadrowej
  • Dobra znajomość ustaw w zakresie spraw wynikających ze stosunku pracy: Kodeksu pracy, o służbie cywilnej i aktów wykonawczych do tych ustaw, o pracownikach urzędów państwowych oraz aktu wykonawczego w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek, o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia, prowadzenia kont i rejestrów oraz zasad rozliczania składek i zasiłków, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w zakresie uprawnień osób niepełnosprawnych, o związkach zawodowych, o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
  • Umiejętności: stosowania prawa, analityczne, argumentowania, formułowania wniosków i opinii, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • Komunikatywność,
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe : prawnicze lub podyplomowe z zakresu prawa pracy
  • doświadczenia zawodowego w administracji rządowej
  • Znajomość ustaw: o wliczaniu okresów pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym do pracowniczego stażu pracy, o ochronie danych osobowych,

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacja
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia),nagrody jubileuszowe,
  • Stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Stołówka pracownicza,
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
  • Finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe,
  • Możliwość przystąpienia do PPK
Powrót do listy ofert