Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Specjalista ds. socjalnych dla emerytów i rencistów policyjnych

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
  • Rzeszów, podkarpackie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.
  • Przyjmuje, rejestruje, opracowuje i weryfikuje dokumentację niezbędną do rozpatrzenia wniosku o przyznanie świadczenia socjalnego dla emerytów i rencistów oraz ich rodzin.
  • Sporządza wykazy dodatkowych należności pieniężnych oraz nalicza podatki od przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytów, rencistów Policji woj. podkarpackiego.
  • Przyjmuje, rejestruje wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku dla policjantów garnizonu podkarpackiego oraz nalicza świadczenia wraz z jego ewidencją i sporządza listy dodatkowych należności pieniężnych oraz karty opisu wydatków w układzie budżetu zadaniowego ww. świadczenia w programie płacowym SWOP.
  • Sporządza plany finansowe dotyczące funduszu socjalnego dla emerytów i rencistów Policji w oparciu o przyznane limity finansowe z KGP.
  • Prowadzi korespondencję pisemną i telefoniczną z zainteresowanymi emerytami i rencistami Policji.
  • Sporządza wykazy należności pieniężnych przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytur, rencistów i ich rodzin.
  • Archiwizuje dokumentację przyznawanych świadczeń socjalnych.
  • Prowadzi ewidencję i odpowiada za prawidłowe przechowywanie dokumentacji przyznanych świadczeń socjalnych dla emerytów i rencistów Policji woj. podkarpackiego.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe - powyżej półtora roku pracy w administracji publicznej
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
  • Komunikatywność i umiejętność działania w sytuacjach stresujących
  • Znajomość i umiejętność interpretacji przepisów socjalnych i podatkowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne lub ekonomiczne
  • doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe - rok pracy na stanowisku ds. socjalnych
  • Obsługa programu SWOP

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Umowa o pracę
  • Stabilne zatrudnienie
Powrót do listy ofert