Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 06.05.2024

Naczelnik wydziału w Wydziale Informatyki w Biurze Dyrektora Generalnego

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury). Zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
- miejsce pracy: parter,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Kieruje pracą Wydziału, planuje i określa zadania bieżące oraz długoterminowe dla pracowników Wydziału, w szczególności nadzoruje tworzenie, modernizację i standaryzację wewnętrznych systemów informatycznych w Ministerstwie, zgodnie z przyjętymi standardami dokonuje ocen podległych pracowników, przygotowuje wnioski i propozycje personalne wynikające z aktualnych potrzeb i decyzji
  • Koordynuje i odpowiada za zadania związane z wykonawstwem inwestycji i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej
  • Koordynuje prace w zakresie prawidłowego i zgodnego ze standardami oraz najlepszymi praktykami, administrowania, konfigurowania i analizy sieci strukturalnej wraz z elementami usług programowych i infrastruktury serwerów
  • Koordynuje, realizuje i odpowiada za zadania związane z zabezpieczeniem i monitorowaniem bezpieczeństwa zasobów IT, a także w zakresie przywracania funkcjonowania usług informatycznych oraz minimalizowania ryzyka wystąpienia incydentów i awarii
  • Koordynuje obsługę dostaw sprzętu informatycznego oraz wdrażania nowych technologii
  • Koordynuje i prowadzi sprawy związane z planowaniem budżetu w zakresie zadań Wydziału, w tym monitoruje wydatkowanie środków
  • Koordynuje sprawy związane z zamówieniami publicznymi w odniesieniu do aktualnych przepisów, regulaminów i rekomendacji dotyczących zakupów informatycznych, przewodniczy lub uczestniczy w pracach komisji przetargowych
  • Dba o zapewnienie warunków do utrzymania dostaw mediów i usług telekomunikacyjnych związanych z realizacją zadań informatyki
  • Koordynuje współpracę z pracownikami komórek organizacyjnych Ministerstwa w zakresie spraw związanych z zabezpieczeniem niestandardowych rozwiązań informatycznych
  • Prowadzi i aktualizuje dokumentację, opracowuje plany, sporządza zestawienia i raporty z zakresu właściwości Wydziału, realizuje nakazy i zalecenia pokontrolne w zakresie realizowanych zadań

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT, w tym co najmniej rok w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość informatycznych systemów operacyjnych
  • Znajomość budowy i konfiguracji sieci komputerowych
  • Znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Umiejętności: zarządzania zespołem, analitycznego myślenia, kreatywność, negocjowania, pracy w zespole, dobrej organizacji pracy, rzetelność, pracy pod presją czasu, komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe informatyczne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zarządzania zespołem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
  • Certyfikat PRINCE2 Foundation
  • Certyfikat ITIL Foundation
  • Certyfikat M_o_R Foundation

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagroda jubileuszowa
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym
  • Bufet
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, poczta
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Powrót do listy ofert