Naczelnik wydziału Wydział Statystyki Finansowej Sektora Instytucji Rządowych i Samorządowychw Depar

Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca przy komputerze.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajduje się 5 toalet przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Nadzoruje oraz współuczestniczy w przygotowaniu oraz realizacji badań statystycznych w obszarze statystyki rachunków finansowych i niefinansowych sektora, deficytu i długu sektora instytucji rządowych i samorządowych w celu zapewnienia należytej jakości realizowanych tematów.
  • Inicjuje i planuje prace wydziału w przestrzeni krótko i długookresowej w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości realizowanych zadań w obszarze rachunków sektora instytucji rządowych i samorządowych oraz wdrażania nowych metodologii i nowych wiarygodnych źródeł danych dla realizacji zadań.
  • Kieruje i nadzoruje analizę wyników badań kwartalnych i rocznych w obszarze rachunków finansowych, niefinansowych, deficytu i długu sektora instytucji rządowych i samorządowych w celu uzyskania odpowiedniej spójności wyników rachunków niefinansowych, finansowych i notyfikacji deficytu i długu sektora instytucji rządowych i samorządowych.
  • Prowadzi prace na rzecz monitorowania polityki spójności dotyczące zapewnienia odpowiedniego zestawu danych i metadanych z zakresu wydatków rozwojowych sektora instytucji rządowych i samorządowych w celu dostarczenia informacji służących procesom zasilania i aktualizacji informacji w Zintegrowanym Systemie Monitorowania Wydatków Rozwojowych oraz publikacji danych wynikowych w BDL.
  • Zarządza personelem i realizacją zadań, w celu zapewnienia prawidłowego wykonania regulaminowych zadań departamentu.
  • Podejmuje działania mające na celu zapewnienie spójności opracowań oraz osiągnięcia zgodności z Europejskim Systemem Rachunków Narodowych i Regionalnych oraz metodologii Międzynarodowego Funduszu Walutowego, współpracuje z wydziałem do spraw sektora instytucji rządowych i samorządowych w celu zapewnienia odpowiedniej implementacji specyficznych transakcji sektora.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: 5 lat
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym – B2
  • Wiedza z zakresu ekonomii
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o statystyce publicznej
  • Umiejętność obsługi komputera MS Office (Excel, Word)
  • Zarządzanie ludźmi
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja za osiąganie celów
  • Współpraca
  • Wspieranie innowacji
  • Zarządzanie zmianą
  • Dbałość o rozwój pracowników
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość zasad Europejskiego Systemu Rachunków Narodowych i Regionalnych (ESA)
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie opracowywania rachunków sektora instytucji rządowych i samorządowych

Oferujemy

  • Elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00 - 9.00
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową (dostosowanie wymiaru etatu/indywidualny rozkład czasu pracy)
  • Dogodna lokalizacja – centrum Warszawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Praca hybrydowa- możliwość łączenia pracy stacjonarnej z pracą zdalną
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (dodatek stażowy), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach o różnorodnej tematyce
  • Dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych (studia I i II stopnia, studia podyplomowe)
  • Możliwość udziału w programie dofinansowania kosztów kształcenia i wsparcia dla doktorantów oraz osób przygotowujących rozprawę doktorską w trybie eksternistycznym
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników (tzw. wczasy pod gruszą)
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, bezzwrotne zapomogi finansowe, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej)
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych lub do biletów na imprezy kulturalne
  • Kort tenisowy i boisko do siatkówki na terenie urzędu
Dodana
Wygasa (za 8 dni temu)
Powrót do listy ofert