Specjalista w Kuratorium Oświaty w Warszawie

Kuratorium Oświaty w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braillea. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braillea. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca w siedzibie urzędu.

  • koordynuje, dokumentuje i monitoruje funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej;
  • opracowuje plany kontroli i sprawozdań;
  • przeprowadza kontrole wewnętrzne; przewodniczy zespołom i komisjom kontroli powoływanym przez Kuratora; opracowuje i przedkłada Kuratorowi wyniki kontroli;
  • wydaje zalecenia pokontrolne oraz kontroluje jakość i terminowości wykonania zaleceń pokontrolnych;
  • współpracuje z jednostkami kontroli zewnętrznej;
  • prowadzi sprawy dotyczące statutu i regulaminu organizacyjnego Kuratorium;
  • opracowuje projekty zarządzeń Kuratora w zakresie zadań pełnomocnika;
  • opracowuje teksty jednolitych wewnętrznych aktów prawnych;
  • opracowuje projekty zakresów czynności dla dyrektorów wydziałów, dyrektorów delegatur, zastępców dyrektorów wydziałów, zastępców dyrektorów delegatur;
  • przygotowuje projekty upoważnień Kuratora do podpisywania pism i decyzji; prowadzi ewidencję udzielonych upoważnień;
  • przygotowuje projekty pełnomocnictw udzielanych przez Kuratora.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • staż pracy: na stanowisku związanym ze znajomością techniki legislacyjnej i umiejętnością analizy i redagowania aktów normatywnych
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie kontroli zarządczej
  • Wiedza z zakresu Instrukcji kancelaryjnej oraz Rzeczowego wykazu akt.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie studia prawnicze,
  • doświadczenie zawodowe: w pracy w administracji publicznej,
  • zdolności organizacyjne,
  • komunikatywność, samodzielność,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją EZD,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel, Access), Internetu, poczty elektronicznej.

Oferujemy

  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę

Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe

Doskonała lokalizacja budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd

Możliwość wykupienia polisy na życie oraz kart sportowych w preferencyjnych cenach

Dodana
Wygasa (za 2 dni temu)
Powrót do listy ofert