Główny specjalista ds. współpracy z Azjatyckim Bankiem Inwestycji Infrastrukturalnych, Bankiem Rozwo

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Opracowuje, analizuje i opiniuje instrukcje oraz dokumenty dla przedstawicieli Polski w organach – ABII, GBŚ oraz BRRE.
  • Prowadzi bieżącą współpracę z GBŚ (w tym z Biurem Regionalnym w Warszawie) oraz przygotowuje udział przedstawicieli ministerstwa w spotkaniach gubernatorów GBŚ i innych spotkaniach związanych z działalnością GBŚ i MIF.
  • Współpracuje z dyrektorem wykonawczym w GBŚ i ABII oraz z przedstawicielami krajów konstytuanty, do której należy Polska w GBŚ i ABII. Opracowuje wytyczne i instrukcje dla ww. dyrektorów prezentowane na forum GBŚ oraz ABII.
  • Opracowuje wystąpienia oraz tezy do rozmów dla członków kierownictwa MF w zakresie kwestii związanych z ABII, GBŚ, BRRE w celu prezentowania ich na forum międzynarodowym.
  • Analizuje i opiniuje raporty międzynarodowych instytucji finansowych dotyczących kluczowych zagadnień omawianych na forum MIF w celu dalszego ich wykorzystania w pracach ministerstwa i innych organów administracji.
  • Współpracuje z innymi resortami oraz właściwymi komórkami w Ministerstwie Finansów.
  • Przygotowuje udział delegacji Ministerstwa Finansów w dorocznym spotkaniu gubernatorów GBŚ oraz ABII w celu należytego wypełniania obowiązków wynikających z członkostwa Polski w GBŚ oraz ABII.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z instytucjami międzynarodowymi (w tym UE) lub w obszarze współpracy międzynarodowej (w sektorze publicznym lub prywatnym)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się z przedstawicielami MIF i tworzenie tekstów w obszarze właściwości wydziału
  • Znajomość zagadnień z zakresu rozwoju gospodarczego
  • Znajomość zagadnień z zakresu finansów międzynarodowych
  • Znajomość zagadnień z zakresu instytucji i instrumentów finansowych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku finanse lub zarządzanie lub stosunki międzynarodowe lub ekonomia
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w instytucjach finansowych lub organizacjach międzynarodowych
  • Znajomość języka francuskiego lub rosyjskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert