Referendarz ds. opisów stanowisk pracy

Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych.

  • Koordynuje proces sporządzania i aktualizacji opisów stanowisk pracy, dokonuje szczegółowej analizy projektów opisów z uwzględnieniem specyfiki wykonywanych zadań, analizuje i monitoruje zmiany regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych i ich struktury;
  • Przygotowuje propozycję rozwiązań mających na celu optymalizację i usprawnienie procesu opisywania stanowisk pracy w GITD;
  • Odpowiada za organizację procesu pozyskiwania stażystów i praktykantów do odbywania staży w Głównym Inspektoracie, we współpracy z urzędami pracy, uczelniami wyższymi oraz innymi instytucjami;
  • Odpowiada za weryfikację projektów opisów stanowisk pracy w Biurze Dyrektora Generalnego;
  • Uczestniczy w procesie pozyskiwania pracowników posiadających odpowiednie kompetencje, umiejętności oraz uczestniczy w przygotowaniu od strony organizacyjnej proces naboru pracowników;
  • Uczestniczy w opracowywaniu projektów dokumentów regulujących proces zarządzania zasobami ludzkimi w urzędzie;
  • Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Głównego Inspektoratu w zakresie organizowania praktyk studenckich i absolwenckich;
  • Bierze udział w planowaniu i działaniach z obszaru budowania wizerunku pracodawcy, w tym w zarządzaniu i organizacji procesu komunikacji z kandydatami oraz uczestniczy w targach pracy i praktyk.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego;
  • Znajomość przepisów: Ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, Zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej, Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • Kompetencje: orientacja na klienta, dzielnie się wiedzą i doświadczeniem, komunikatywność, organizacja pracy własnej, samodzielność, myślenie analityczne, współpraca w zespole;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi tj. w obszarze rekrutacji, tworzenia opisów stanowisk pracy, współpracy z urzędem pracy, uczelniami wyższymi w zakresie organizacji staży, praktyk, wolontariatu;
  • Znajomość metod i technik rekrutacji oraz selekcji kandydatów;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Oferujemy

  • stabilną pracę, rozwój kompetencji i kwalifikacji poprzez pracę w ciekawych obszarach, współpracę z ekspertami;
  • regularnie wypłacane wynagrodzenie;
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • łatwiejsze godzenie życia zawodowego i prywatnego poprzez możliwość elastycznego czasu pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 7:00 a 10:00) oraz indywidualnego rozkładu czasu pracy;
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu - praca zdalna;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne - trzynaste wynagrodzenie oraz nagrody jubileuszowe;
  • nagrody – w zależności od wyników pracy;
  • różnorodne szkolenia, refundację nauki języka obcego i studiów;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • pakiet socjalny (niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych), Medicover Sport, możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie; korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej.
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert