Asystent ds. obsługi asystencko-sekretarskiej

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Czynniki szczególnie utrudniających wykonywanie zadań:

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza
administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz;

- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.

  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących z departamentu.
  • Zapewnia obsługę telefoniczną i mailową z instytucjami, urzędami oraz komórkami organizacyjnymi ministerstwa.
  • Przygotowuje i przedkłada dokumenty do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora oraz przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją.
  • Prowadzi sprawy związane z podróżami służbowymi dyrektora i pracowników Departamentu.
  • Udziela informacji interesantom i kieruje ich do właściwych pracowników departamentu lub właściwych komórek organizacyjnych ministerstwa.
  • Przygotowuje i obsługuje pod względem organizacyjno - recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi.
  • Zapewnia i gospodaruje materiałami biurowymi.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku asystenckim lub sekretarskim
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
  • Ogólna wiedza z zakresu zadań realizowanych w Ministerstwie
  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilne
  • Znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Samodzielność i inicjatywa
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2)

Oferujemy

  • ruchomy czas pracy
  • częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego
    stażu pracy
  • „trzynaste” wynagrodzenie
  • pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku pracowników, dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
    wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • stołówka pracownicza
  • karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych lub dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • możliwość rozwoju zawodowego (studia, szkolenia)
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • dobrą lokalizację
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • miłą atmosferę pracy
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert