Starszy specjalista ds. finansowania inwestycji z budżetu państwa cz. 24 i FPK

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administarcji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Opracowuje umowy na finansowanie zadań inwestycyjnych ze środków budżetu państwa oraz z Funduszu Promocji Kultury.
  • Analizuje i weryfikuje dokumenty rozliczeniowe przedkładane przez podmioty, z którymi zawarto umowy w ramach programów Ministra.
  • Opracowuje projekt budżetu państwa części 24 - w zakresie wydatków inwestycyjnych jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra (weryfikacja przedłożonych projektów, przygotowanie planów rzeczowych, uzgodnienia, opracowywanie wniosków, wystąpienia do Ministra Finansów o rezerwy budżetu państwa, zawiadomienia, zmiany w planie).
  • Sporządza okresową informację z wykonania inwestycji na podstawie sprawozdań złożonych przez jednostki podległe Ministrowi oraz ocen cząstkowych przekazanych przez departamenty nadzorujące.
  • Analizuje prawidłowość i terminowość realizowanych inwestycji ze środków Ministra oraz dokonuje oceny rzeczowo-finansowej realizacji inwestycji.
  • Współpracuje z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa przy opracowywaniu aktów prawnych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych w ramach programów, regulaminów, wzorów umów oraz innych wytycznych z zakresu programów Ministra.
  • Przygotowuje decyzje administracyjne określające należności Ministerstwa z tytułu niezgodnego z przeznaczeniem wykorzystania dotacji lub pobrania jej w nadmiernej wysokości.
  • Przygotowuje doraźne zestawienia i informacje w zakresie pracy wydziału - dla komórek i podmiotów zewnętrznych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansowym
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: rzetelność i terminowość, myślenie analityczne, skuteczna komunikacja.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub administracja
  • doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Wiedza z zakresu zamówień publicznych
  • Wiedza z zakresu finansowania inwestycji ze środków publicznych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert