Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 02.05.2024

Specjalista ds. archiwum

Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
  • Rzeszów, podkarpackie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Budynek, w którym znajduje się miejsce pracy nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak wind, podjazdów, brak odpowiednio dostosowanych toalet. Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego. Jednozmianowy, ośmiogodzinny system pracy.

  • Przyjmuje sprawy ostatecznie zakończonych, w tym akta osobowe z jednostek terenowych oraz komórek organizacyjnych KWP w Rzeszowie.
  • Obsługuje interesantów i prowadzi korespondencję z ZUS i innymi uprawnionymi podmiotami w celu ustalenia świadczeń rentowo - emerytalnych, wymiaru czasu pracy i służby oraz innych należności określonych na podstawie akt osobowych i dokumentacji płacowej.
  • Współpracuje z Wydziałem Kadr i Szkolenia oraz Wydziałem Finansów KWP w Rzeszowie w zakresie wydawania zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, a także świadectw pracy i służby w oparciu o materiały przechowywane w archiwum KWP w Rzeszowie.
  • Udostępnia akta w ramach resortu spraw wewnętrznych oraz poza resort upoważnionym podmiotom na podstawie kierowanych wniosków.
  • Przygotowuje, opracowuje i przekazuje dokumentację z zasobów archiwum KWP w Rzeszowie do IPN.
  • Sporządza protokoły brakowania akt kat. B i BC zawierające dokumentację zgromadzoną w archiwum KWP w Rzeszowie, uczestniczy w opracowywaniu ekspertyz odnośnie przedłużania czasu przechowywania dokumentacji niearchiwalnej oraz pozyskiwania opinii odnośnie dalszego jej przechowywania.
  • Uczestniczy w procesie brakowania akt przeznaczonych do zniszczenia, a znajdujących się na stanie archiwum KWP w Rzeszowie z zachowaniem wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych.
  • Organizuje profilaktykę i konserwację zasobu archiwalnego KWP w Rzeszowie.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum, pracy w pionie ochrony informacji niejawnych
  • Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli ściśle tajne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Bardzo dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów regulujących pracę w archiwum.
  • Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office
  • Umiejętność interpretacji przepisów i ich stosowania w praktyce
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie z zakresu dostępu do informacji niejawnych krajowych

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie
  • Umowa o pracę
Powrót do listy ofert