• Poznań, wielkopolskie

Manager

Umowa o pracę

Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby. Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.

Zakres obowiązków

  • tworzenie i wdrażanie strategii mającej na celu budowanie świadomości marki i zwiększenie lojalności klientów;
  • projektowanie i realizacja kampanii marketingowych, obejmujących różnorodne kanały komunikacji;
  • zarządzanie budżetem marketingowym, alokacja środków na poszczególne działania w sposób efektywny i zgodny z założonymi celami;
  • szczegółowe monitorowanie wyników prowadzonych kampanii oraz ciągłe poszukiwanie ich optymalizacji;
  • uczestnictwo w projektach interdyscyplinarnych mających na celu wdrażanie innowacji oraz zapewnienie spójności wizerunku marki we wszystkich kanałach;
  • analiza rynku, aktualnych trendów, monitorowanie konkurencji oraz identyfikacja nowych możliwości rozwoju marki;
  • przygotowywanie raportów i prezentacji, przedstawiających osiągnięte wyniki oraz rekomendacje dotyczące dalszych działań.

Wymagania

  • minimum 3-letnie doświadczenie z pracy w roli Brand Managera dla produktów z kategorii food;
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, komunikacja, ekonomia;
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
  • doskonałe umiejętności analityczne i strategiczne, umożliwiające opracowywanie skutecznych strategii marketingowych;
  • praktyczna umiejętność pracy z danymi Nielsen;
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów cross-działowych;
  • umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności komunikacyjne;
  • zorientowanie na klienta i wysoki poziom kreatywności.

Oferujemy

  • możliwość pracy w firmie będącej rynkowym liderem w swojej kategorii produktowej;
  • międzynarodowe środowisko pracy;
  • uczestnictwo w strategicznych z punktu widzenia rozwoju organizacji projektach;
  • duża swoboda w działaniu oraz możliwość realizacji swoich autorskich pomysłów;
  • praca w modelu hybrydowym;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych takich jak: opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Michael Page Finance & Human Resources 40-007 Katowice Uniwersytecka 13, NIP: 5252345586 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 16 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy