Specjalista ds. papierów wartościowych

Centralna Baza Ofert Pracy
  • Wrocław, dolnośląskie

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Języki: niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany,angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany,turecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • Uprawnienia: budowanie satysfakcjonujących relacji z klientami,bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie program PowerPoint, Excel, Word, Outlook),samodzielność oraz inicjatywa w działaniu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia,
  • Inne wymagania: Wykształcenie wyższe
    staż pracy 1 rok
    budowanie satysfakcjonujacych relacji z klientami
    samodzielność oraz inicjatywa w działaniu , konunikatywność , umiejętność pracy w zespole ,zdolność analitycznego myślenia
    bardzo dobra obsługa MS Office ( szczegolnie program PowerPoint, excel, word, Outlook
    znajomość języka niemieckiego na poziomie A2 w mowie i piśmie
    znajomość języka tureckiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
    znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie
    Aktualny status studenta studiów wyższych na kierunku zarządzanie.
    umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i rozliczeniowych za pomocą narzędzia uzgadniającego; umiejętność przetwarzania dochodów
    Ukończenie studiów wyższych pierwszego stopnia na kierunku finanse; świadomość ryzyka procesowego; doświadczenie w obszarze działań korporacyjnych
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: tak

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 8 500 do 8 500 PLN
  • Opis wynagrodzenia: "NIE MNIEJ NIŻ"
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 8 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy