Sekretarka w przedszkolu

Przedszkole nr 325
  • Warszawa, mazowieckie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Praca na stanowisku sekretarki w publicznym przedszkolu. Umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu. Elastyczne godziny pracy (pomiędzy 8.00 a 16.00).

Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji przedszkola zgodnie z obowiązującymi przepisami we współpracy z dyrekcją

organizacja pracy sekretariatu

dbanie o prawidłowy obieg dokumentów

dbanie o tablicę informacyjną

realizacja zamówień oraz współpraca z dostawcami i wykonawcami (np. zamówienie

archiwizacja dokumentacji

przygotowywanie dokumentacji, w tym zaświadczeń, a także umów i aneksów w oparciu o obowiązujące wzory dokumentów

obsługa systemu rekrutacyjnego oraz udzielanie informacji o ofercie zainteresowanym rodzicom

współpraca z działem kadr działem księgowości
Dodana
Wygasa (za 3 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy