Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Specjalista w Wydziale Obsługi Gospodarczej, Biuro Administracyjno-Finansowe

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)

  • Uczestniczy w planowaniu zamówień publicznych oraz w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych i procedur bez stosowania ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie właściwości wydziału, w tym przeprowadza rozeznanie rynku, szacuje wartość zamówienia, sporządza opis przedmiotu zamówienia, opracowuje projekt umowy, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych, nadzoruje wykonanie umowy, sporządza opis merytoryczny faktur i rozliczeń.
  • Prowadzi nadzór nad realizacją umów/porozumień zawartych przez Ministerstwo Infrastruktury (MI) z innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań, w tym: monitoruje proces realizacji postanowień umowy / porozumienia, kontroluje wykonawcę w zakresie wynikającym z umowy / porozumienia, aktualizuje, doprecyzowuje warunki zawartej umowy lub porozumienia.
  • Realizuje zadania związane z zapewnieniem obsługi gospodarczej w zakresie dokonywania zakupów materiałów, wyposażenia stanowisk pracy oraz środków ochrony indywidualnej, zakupów doraźnych artykułów wyposażenia biurowego, gospodarstwa domowego, artykułów dekoracyjnych i okazjonalnych, opisów merytorycznych faktur i rozliczeń dla potwierdzenia prawidłowości ich wystawienia, zgodności z umową i wnioskiem, dostępności środków.
  • Gospodaruje zbędnymi i zużytymi składnikami majątkowymi.
  • Uczestniczy w przygotowaniu planu postępowań o udzielenie zamówień i planu zakupów na bieżący rok budżetowy, w oparciu o analizę potrzeb komórek organizacyjnych Ministerstwa, w tym przedstawia propozycje i wnioskuje o realizację zakupów w zakresie materiałów, wyposażenia stanowisk pracy oraz środków ochrony indywidualnej pracowników MI, artykułów wyposażenia biurowego, gospodarstwa domowego, artykułów dekoracyjnych i okazjonalnych, artykułów spożywczych oraz usług.
  • Prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem pracowników MI w odzież i obuwie ochronne oraz w środki ochrony indywidualnej.
  • Numeruje i zabezpiecza wytworzoną dokumentacje oraz sukcesywnie przekazuje ją do Archiwum Zakładowego Ministerstwa.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Praktyczna znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie procedur przetargowych i wyłączeń z ich stosowania.
  • Praktyczna znajomość przepisów dotyczących gospodarki odpadami.
  • Praktyczna znajomość przepisów dotyczących przeprowadzania procedury likwidacji składników majątkowych.
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów.
  • Umiejętność skutecznej komunikacji.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją procedur z zakresu zamówień publicznych oraz gospodarowaniem składnikami majątkowymi.

Oferujemy

  • ciekawą pracę
  • udział w kluczowych dla kraju wydarzeniach
  • stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-10.00) w bardzo przyjaznej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej, pociągami, SKM)
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat
  • bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów podyplomowych
  • atrakcyjny pakiet socjalny w formie systemu kafeteryjnego oferujący nie tylko dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, ale też ciekawe rabaty na bilety do kina i inne rozrywki
  • refundację okularów korekcyjnych
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
  • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
  • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
  • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Powrót do listy ofert