Referendarz ds. prowadzenia postępowań administracyjnych dotyczących legalizacji pobytu cudzoziemców

Urząd do Spraw Cudzoziemców w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Wyjazdy służbowe.
  • Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  • Przygotowuje projekty decyzji i postanowień w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym udziela informacji prawnej, informacji o stanie sprawy, przesłuchuje świadków, strony postępowań, współdziała z organami administracji państwowej, instytucjami i organizacjami, prowadzi inne czynności dowodowe.
  • Współdziała z organami administracji państwowej, instytucjami i organizacjami w innych sprawach.
  • Opracowuje informacje, notatki problemowe, sprawozdania i analizy dla potrzeb kierownictwa Urzędu oraz Departamentu.
  • Reprezentuje Urząd w sprawach będących w jego właściwości w kraju.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość podstawowych zagadnień z Działu I, V, VI ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach
  • Znajomość podstawowych zagadnień z Rozdziału I, III i IV ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin.
  • Znajomość podstawowych zagadnień z Działu II Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Znajomość podstawowych zagadnień z ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i na piśmie.
  • Umiejętność argumentowania.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu prawa, administracji, politologii lub zarządzania lub wyższe magisterskie uzupełnione studiami podyplomowymi w ww. zakresie.
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych.
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi Krajowego zbioru rejestrów, ewidencji i wykazu w sprawach cudzoziemców.
  • Znajomość zagadnień z zakresu organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B1 - średniozaawansowany, komunikatywny
  • Ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „poufne”.

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 10.00
  • Indywidualny rozkład czasu pracy (z możliwością ustalania indywidualnych godzin pracy)
  • Możliwość częściowego wykonywania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna - po uzgodnieniu zakresu i wymiaru)
  • Możliwość współpracy z ekspertami
  • Dobrze skomunikowana lokalizacja
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pakiet socjalny na warunkach określonych w Regulaminie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w Urzędzie do Spraw Cudzoziemców,
    w szczególności: dofinansowanie wypoczynku pracownika i jego dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie do kart sportowych, w tym możliwość wykupienia tych kart na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do zakupu okularów, dodatkowe finansowe wsparcie świąteczne
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie
  • Benefity płacowe: Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "13-tka", nagrody jubileuszowe
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej przy MSWiA
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania
    i projekty
  • Możliwość rozwoju zawodowego (m.in. dofinansowanie do nauki języków obcych, studiów, szkolenia)
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Wsparcie na etapie wdrażania do pracy
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Miła i rodzinna atmosfera pracy
Dodana
Wygasa (za 4 dni temu)
Powrót do listy ofert