Specjalista w Zespole Konserwacji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Miejsce pracy
-
Gdańsk, pomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca administracyjno – biurowa.
Budynek 2 - kondygnacyjny bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
-
Nadzoruje wcześniej zaplanowane remonty, konserwacje budynków i pomieszczeń w ramach wykonawstwa własnego, usuwanie awarii w celu zapewnienia właściwych warunków pracy funkcjonariuszy i pracowników.
-
Organizuje, nadzoruje przeglądy obiektów budowlanych i instalacji w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji oraz terminową legalizację sprzętu, przyrządów, urządzeń, będących w ewidencji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.
-
Kieruje, organizuje, codziennie przydziela zadania i nadzoruje prace personelu sprzątającego w kompleksie Komendy Morskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi ewidencję czasu pracy podległych pracowników.
-
Analizuje potrzeby konserwacyjne z uwzględnieniem wniosków wynikających z protokołów przeglądów stanu technicznego obiektów, zaleceń pokontrolnych, potrzeb służbowych w obiektach administrowanych przez MOSG oraz uzgadnia propozycje do planu remontów i konserwacji przewidzianych do realizacji systemem zleconym lub wykonawstwem własnym.
-
Przygotowuje stosowną dokumentację (w tym notatek z rozeznań rynku, zleceń, umów) w celu usunięcia stwierdzonych w czasie przeglądów zagrożeń dla właściwego użytkowania obiektów.
-
Prowadzi analizę potrzeb Oddziału, dotyczącą zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie.
-
Opracowuje wnioski do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na dostawę mediów do obiektów administrowanych przez MOSG.
-
Sporządza wnioski (zgłoszenia, zawiadomienia) oraz przygotowuje pisma do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej w celu uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowalnych (zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych).
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości
-
Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów p.poż
-
Obsługa komputera (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny)
-
Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
-
Komunikatywność, terminowość
-
Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe techniczne
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w nadzorowaniu remontów budynków i pomieszczeń
-
Uprawnienia budowlane
Dodana
Wygasa
(dzisiaj)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Gdańsk
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Inspektor Kontroli Jakości ds. Odbiorów Kadłubowych
REMONTOWA SHIPBUILDING SPÓŁKA AKCYJNA- Gdańsk
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana