Specjalista w Zespole Konserwacji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej Wydziału Techniki

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
  • Gdańsk, pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca administracyjno – biurowa.

Budynek 2 - kondygnacyjny bez windy, nieprzystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

  • Nadzoruje wcześniej zaplanowane remonty, konserwacje budynków i pomieszczeń w ramach wykonawstwa własnego, usuwanie awarii w celu zapewnienia właściwych warunków pracy funkcjonariuszy i pracowników.
  • Organizuje, nadzoruje przeglądy obiektów budowlanych i instalacji w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji oraz terminową legalizację sprzętu, przyrządów, urządzeń, będących w ewidencji Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.
  • Kieruje, organizuje, codziennie przydziela zadania i nadzoruje prace personelu sprzątającego w kompleksie Komendy Morskiego Oddziału Straży Granicznej oraz prowadzi ewidencję czasu pracy podległych pracowników.
  • Analizuje potrzeby konserwacyjne z uwzględnieniem wniosków wynikających z protokołów przeglądów stanu technicznego obiektów, zaleceń pokontrolnych, potrzeb służbowych w obiektach administrowanych przez MOSG oraz uzgadnia propozycje do planu remontów i konserwacji przewidzianych do realizacji systemem zleconym lub wykonawstwem własnym.
  • Przygotowuje stosowną dokumentację (w tym notatek z rozeznań rynku, zleceń, umów) w celu usunięcia stwierdzonych w czasie przeglądów zagrożeń dla właściwego użytkowania obiektów.
  • Prowadzi analizę potrzeb Oddziału, dotyczącą zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie.
  • Opracowuje wnioski do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na dostawę mediów do obiektów administrowanych przez MOSG.
  • Sporządza wnioski (zgłoszenia, zawiadomienia) oraz przygotowuje pisma do właściwych organów administracji architektoniczno-budowlanej w celu uzyskania pozwolenia na wykonanie robót budowalnych (zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych).

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów p.poż
  • Obsługa komputera (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny)
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Komunikatywność, terminowość
  • Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w nadzorowaniu remontów budynków i pomieszczeń
  • Uprawnienia budowlane
Dodana
Wygasa (dzisiaj)
Powrót do listy ofert