Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Specjalista w Wydziale Organizacyjno-Protokolarnym w Centrum Informacyjnym Rządu

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), pracą w terenie, permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

  • Opracowuje programy spotkań i wizyt krajowych Prezesa RM
  • Przygotowuje i organizuje spotkania i wydarzenia z udziałem Prezesa RM oraz członków rządu i kierownictwa KPRM, uczestniczy w wizytach przygotowawczych
  • Współpracuje przy realizacji zadań związanych z organizacją lotów krajowych Prezesa RM (HEAD)
  • Przygotowuje i opracowuje materiały informacyjne i notatki dotyczące spotkań i wizyt Prezesa RM
  • Współpracuje przy organizacji wizyt z komórkami organizacyjnymi KPRM, innymi Wydziałami CIR oraz służbami zaangażowanymi w organizację imprez (m.in. administracja rządowa i samorządowa, SOP, MON, Policja)
  • Przygotowuje projekty pism dotyczące zaproszeń Prezesa RM oraz zaproszeń od Prezesa RM
  • Prowadzi korespondencję Prezesa RM w sprawach dotyczących konkursów, licytacji, akcji charytatywnych (nagrody i upominki) oraz udziału reprezentanta Prezesa RM podczas uroczystości

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej lub organizacji wydarzeń medialnych
  • Znajomość: aktualnej sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej w kraju i na świecie; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym ustawy o służbie cywilnej (znajomość organów administracji rządowej i samorządowej); zagadnień związanych z protokołem dyplomatycznym
  • Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, kreatywność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B1 lub innego języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie B1
  • Umiejętności z zakresu tworzenia tekstów dostosowanych do okoliczności i odbiorców
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą PL: TAJNE bądź wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzające
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie w obszarze nauk społecznych lub humanistycznych
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub innego języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie B2
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu: protokołu dyplomatycznego, Public Relations, komunikacji społecznej

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Pokój dla rodzica z dzieckiem
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Powrót do listy ofert