Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Starszy specjalista ds. zarządzania działaniami POIiŚ i FEnIKS

Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:

  • zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
  • praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
  • Uczestniczy w opracowywaniu procedury w zakresie wsparcia w ramach I i VII osi priorytetowej POIiŚ oraz działań energetycznych w I i II priorytecie FEnIKS oraz monitoruje postępy w wydatkowaniu w ramach działań oraz realizacji inwestycji
  • Monitoruje Instytucje Wdrażające (IW) w zakresie realizowanych przez nie zadań w ramach POIiŚ i FEnIKS
  • Monitoruje realizację projektów dofinansowanych ze środków POIiŚ i FEnIKS
  • Weryfikuje przygotowane w IW listy projektów do dofinansowania oraz umowy o dofinansowanie
  • Opracowuje informacje o stanie realizacji projektów oraz poziomie i prognozie kontraktacji
  • Opiniuje akty prawne oraz rządowe dokumenty programowe związane z polityką krajową oraz wspólnotową w zakresie energetyki oraz zmian klimatu
  • Uczestniczy w programowaniu i planowaniu wdrażania FEnIKS
  • Uczestniczy w zadaniach związanych z zarządzaniem alokacją w działaniach POiIŚ i FEnIKS

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w obszarze wdrażania funduszy unijnych, albo powyżej 2 lat w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość dokumentów programowych POIiŚ oraz FEnIKS oraz zasad związanych z wdrażaniem instrumentów finansowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), gratyfikację finansową za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • praca hybrydowa (w zależności od charakteru pracy)
  • ruchomy czas pracy
  • pakiet świadczeń socjalnych, w tym m. in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • świadczenia dodatkowe: karty sportowe, zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów, pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • możliwość rozwoju zawodowego (m. in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
  • przyjazne miejsce pracy: pomieszczenie i stojaki na rowery na terenie urzędu oraz prysznice, bufet w siedzibie urzędu
Powrót do listy ofert