Główny specjalista ds. planowania i realizowania inwestycji i remontów

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • Zagrożenie korupcją
  • Prowadzi prace związanie ze zlecaniem firmom zewnętrznym opracowania dokumentacji technicznej na roboty budowlane i na prace inwestycyjne oraz remontowe, przewidziane do realizacji na terenie nieruchomości użytkowanych przez Ministerstwo Finansów w zakresie sieci informatycznych, instalacji niskoprądowych, instalacji elektrycznych, elektroenergetycznych, zasilania gwarantowanego oraz innych instalacji i urządzeń elektrycznych. Przygotowuje opisy przedmiotów zamówienia, weryfikuje opracowaną przez projektanta dokumentację, w celu zagwarantowania prawidłowej realizacji tych przedsięwzięć.
  • Bierze udział w opracowaniu i aktualizacji wieloletnich oraz rocznych planów inwestycyjnych i remontowych, w celu realizacji inwestycji, remontów i zakupów inwestycyjnych.
  • Opracowuje projekty umów na roboty budowlane oraz nadzoruje wykonanie tych umów, w celu zapewnienia prawidłowości prowadzonego postępowania w MF.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych oraz komisjach odbioru robót ogólnobudowlanych realizowanych i nadzorowanych w zakresie właściwości wydziału, w celu zapewnienia sprawnej i zgodnej z przepisami wykonania umowy.
  • Sporządza oceny, analizy, informacje i sprawozdania dotyczące inwestycji budowlanych i remontowych nieruchomości oraz lokali służbowych MF ze szczególnym uwzględnieniem wymogów BHP, zaleceń pokontrolnych różnych podmiotów oraz potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych ministerstwa.
  • Współpracuje z organami właściwymi w sprawie uzgodnień konserwatorskich i wydawania pozwoleń na budowę lub rozpatrywania zgłoszeń.
  • Dokonuje przeglądów stanu technicznego nieruchomości oraz lokali służbowych MF.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze budownictwa lub w obszarze zabezpieczenia technicznego
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane
  • Znajomość przepisów dotyczących projektowania i budowy i użytkowania obiektów budowlanych
  • Znajomość zasad i przepisów dotyczących sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa
  • Znajomość przedmiarowania i kosztorysowania robót budowlanych
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania ustnych i pisemnych wypowiedzi
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Język angielski na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert