Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Starszy specjalista ds. nowych mediów i filmu

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich - konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
  • Prowadzi profile Ministerstwa w nowych mediach (np. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok), w tym przygotowuje materiały o charakterze filmowym: rolek, stories, spotów, teaserów, trailerów, making off.
  • Współpracuje z Wydziałem Prasowym w zakresie przygotowania treści materiałów w oparciu o wykorzystanie wyników badań i analiz.
  • Analizuje codzienny przegląd nowych mediów pod kątem treści istotnych z punktu widzenia resortu i przygotowuje wyciąg dla członków kierownictwa Ministerstwa oraz zbiera informacje z departamentów w sprawie materiałów budzących wątpliwości.
  • Przygotowuje i realizuje kampanie marketingowe dotyczące zakresu działania Ministerstwa.
  • Inicjuje, kreuje i nadzoruje realizację niestandardowych działań w nowych mediach.
  • Monitoruje obecność spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w środkach społecznego przekazu.
  • Śledzi trendy w komunikacji internetowej instytucji państwowych i rynkowych oraz wdraża rozwiązania dla Ministerstwa w tym zakresie.
  • Realizuje inne zadania zlecone przez przełożonego wynikające ze specyfiki pracy w Centrum Informacyjnym.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji zewnętrznej m.in. social media, kontakty z mediami
  • Wiedza z zakresu komunikacji za pośrednictwem social mediów
  • Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa
  • Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania instytucji podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo
  • Wiedza z zakresu bieżących wydarzeń kulturalnych i społeczno-ekonomicznych w Polsce
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, skuteczna komunikacja, dobra organizacja pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku dziennikarstwo lub socjologia lub komunikacja społeczna lub zarządzanie
  • doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w podmiotach związanych z komunikacją i/lub działaniami wizerunkowymi (marketing, reklama)
  • Przeszkolenie z zakresu social mediów

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Powrót do listy ofert