Team Leader Contact Center

  • Lublin, lubelskie

Inny

Umowa o pracę

Pełny etat

Team Leader Contact Center


Twój zakres obowiązków

  • praca z zespołem: wspieranie, pozytywne motywowanie i dzielnie się wiedzą
  • odpowiedzialność za wyniki zespołu w obszarze jakości, ilości i wydajności
  • dbanie o jakość poprzez regularne monitorowanie, reagowanie i przekazywanie informacji zwrotnej
  • prowadzenie warsztatów, doszkoleń, coachingów i regularnych spotkań z zespołem
  • bezpośrednia współpraca z Klientem i przełożonym
  • analiza wyników zespołu i działania z nią związane
  • przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
  • prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu

Nasze wymagania

  • doświadczenie w obsłudze klienta, które pozwoli Ci efektywnie zarządzać zespołem, mile widziane doświadczenie managerskie
  • znajomość systemów CRM oraz KPI dla Customer Care
  • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki, ponieważ stawiamy na pasję i determinację
  • umiejętność pracy w zespole, aby wspólnie osiągać wyznaczone cele
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office, którego będziesz używać na co dzień
  • dyspozycyjność 8 godzin dziennie w przedziale 7:00-23:00, aby zapewnić ciągłą dostępność i wsparcie dla zespołu (praca zmianowa)

To oferujemy

  • stabilne warunki pracy - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
  • kompleksowy system wdrożeniowy i płatne szkolenia
  • elastyczne godziny pracy: poniedziałek- niedziela 7.00 - 23.00
  • bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
  • ’’Smart Leader’’, "Akademia Leadera"- programy szkoleń i warsztatów dla liderów
  • możliwość rozwijania umiejętności językowych i osobistych kompetencji
  • pracę przy interesujących projektach dla międzynarodowych klientów

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 17 dni temu)
Powrót do listy ofert