Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 02.05.2024

Starszy specjalista w Zespole Spraw Osobowych Funkcjonariuszy w Sekcji Spraw Osobowych w Wydziale Ka

Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca o charakterze administracyjno–biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Oddziału. Praca od 7:30 do 15:30. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak obecności wind, pomieszczeń higieniczno–sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu i niszczarki dokumentów. Konieczność poruszania się po obiekcie.

  • prowadzi sprawy osobowe funkcjonariuszy Oddziału
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawach osobowych
  • opiniuje pod względem kadrowym prośby, skargi, wnioski, odwołania w sprawach osobowych funkcjonariuszy
  • przygotowuje projekty rozkazów personalnych, decyzji administracyjnych oraz innych pism dotyczących spraw kadrowych finkcjonariuszy
  • realizuje czynności związane z ustalaniem uprawnień emerytalno-rentowych funkcjonariuszy Oddziału
  • prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy Oddziału
  • przygotowuje zestawienia statystyczne w zakresie realizowanych zadań

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórce kadrowej
  • znajomość przepisów regulujących przebieg służby funkcjonariuszy Straży Granicznej, znajomość Kodeksu Pracy, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • umiejętność obsługi komputera ( pakiet MS Office) w tym programu Excel, Word
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa o ochronie informacji niejawnych
  • zdolności interpersonalne, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert