Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 30.04.2024

Referendarz w Kancelarii Tajnej w Biurze Bezpieczeństwa

Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

· nietypowe godziny pracy (przesyłki niejawne mogą być dostarczone po godzinach pracy lub w dni wolne, pracownik pozostaje wtedy w pracy lub jest wzywany telefonicznie do pokwitowania ich odbioru, udostępnienia odbiorcy i zdeponowania ich w kancelarii tajnej),

· zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją.

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:

  • Zapewnia przestrzegania przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych (stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego, udostępnianie lub wydawanie dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulami tajności, egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne oznaczone klauzulą tajności, kontrolowanie przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Tajnej Ministerstwa, udział w opracowywaniu instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone oraz zakresu i warunków stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony),
  • Opracowuje plan ochrony informacji niejawnych w jednostce organizacyjnej (przeprowadzanie konsultacji z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, opracowywanie charakterystyki stref ochronnych, w tym Kancelarii Tajnej, opracowywanie zasad dostępu do pomieszczeń Kancelarii Tajnej i pionu ochrony, opracowywanie postępowania z informacjami niejawnymi w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, opracowywanie charakterystyki urządzeń i wyposażenia Kancelarii Tajnej, opracowywanie procedur ewakuacji i niszczenia informacji niejawnych w sytuacji zagrożenia),
  • Prowadzi postępowania wyjaśniające okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych (podejmowanie działań zmierzających do wyjaśnienia okoliczności naruszenia przepisów i ograniczenia jego skutków, sporządzanie notatek informacyjnych dla kierownika jednostki organizacyjnej o zakończeniu postępowania, zmierzającego do wyjaśnienia okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych),
  • Prowadzi rejestry/listy/ewidencje, sporządza projekty pism, archiwizuje dokumentację.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w kancelarii tajnej, kancelarii dokumentów niejawnych lub w pionie ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: SECRET UE/EU SECRET oraz NATO SECRET lub zgoda na poddanie się procedurze związanej z uzyskaniem poświadczenia bezpieczeństwa
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych
  • Wiedza z zakresu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz archiwizacji dokumentów niejawnych
  • Myślenie analityczne
  • Współpraca, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-9.00,
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • podwyższona kwota pracodawcy do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • przejrzyste kryteria awansowania i przyznawania nagród,
  • atrakcyjny pakiet socjalny: bezzwrotna pomoc finansowa dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku tzw. grusza, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dopłata do biletów na imprezy kulturalne oraz zajęcia sportowe, dofinansowanie zajęć sportowych – FitProfit oraz możliwość korzystania z systemu kafeteryjnego My Benefit,
  • pakiet szkoleń adaptacyjnych dla nowych pracowników,
  • gwarantowany program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języków obcych i studiów podyplomowych),
  • Indywidualny Program Rozwoju Zawodowego dla każdego pracownika,
  • staż zagraniczny w Wydziale Ekonomiczno-Handlowym w Stałym Przedstawicielstwie RP przy UE w Brukseli,
  • system poleceń pracy w MRiT z nagrodami dla zgłaszających pracowników,
  • stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • stołówka pracownicza,
  • praca w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP),
  • możliwość wykupienia polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Powrót do listy ofert