Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 21.04.2024

Młodszy specjalista ds. koordynacji procesów zmian porejestracyjnych produktów leczniczych

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.

Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.

  • Prowadzi procesy zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania oraz zdecentralizowanej zgodnie z zatwierdzonymi przez Prezesa Urzędu procedurami.
  • Koordynuje procesu zmiany w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania oraz zdecentralizowanej
  • Przygotowuje protokoły oceny wybranych zmian oraz projekty decyzji i postanowień
  • Ocena merytorycznej zmiany w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania i zdecentralizowanej, która nie wymaga oceny innego Wydziału oraz weryfikacja druków informacyjnych w zakresie wprowadzonych zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktów leczniczych zarejestrowanych w procedurze wzajemnego uznania oraz zdecentralizowanej, które nie wymagają weryfikacji Wydziału Oceny Druków Informacyjnych
  • Przygotowuje projekty korespondencji z organami kompetentnymi w zakresie zmian porejestracyjnych produktów leczniczych w innych państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), z podmiotami odpowiedzialnymi, ekspertami zewnętrznymi i instytucjami administracji publicznej w sprawach dotyczących prowadzonych postępowań.
  • Udziela podmiotowi odpowiedzialnemu informacji na temat kwalifikacji zmian i wymaganej dokumentacji oraz wszystkich czynności związanych z procesem zmian porejestracyjnych.
  • Przedkłada bezpośredniemu przełożonemu okresowego sprawozdania z wykonywanej pracy.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe profilowe: farmacja, chemia, biologia, biotechnologia lub pokrewne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Podstawowa znajomość Prawa Farmaceutycznego oraz K.p.a.,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność, rzetelność, systematyczność
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność koordynowania prowadzonego postępowania
  • Dobra umiejętność obsługi programów pakietu (MS Office) i urządzeń biurowych
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe mgr farmacji, chemii, biologii, biotechnologii lub pokrewne
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zmian porejestracyjnych lub działalności pokrewnej
  • Znajomość Rozporządzenia Komisji (WE) 1234/2008

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Ruchomy czas pracy
Indywidualny rozkład czasu pracy
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
Możliwość rozwoju zawodowego
Nagrody uznaniowe
Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.30 - 8.30
Zajęcia z języka angielskiego

Powrót do listy ofert