Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 29.04.2024

Specjalista ds. obsługi sekretarskiej

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Obsługuje kierownictwo Ministerstwa w zakresie współpracy z wewnętrznymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz podmiotami zewnętrznymi poprzez przekazywanie poleceń i ustaleń przełożonego oraz monitorowanie ich.
  • Kontaktuje się i udziela informacji interesantom wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie zadań nadzorowanych i realizowanych przez kierownictwo Ministerstwa.
  • Prowadzi obsługę sekretarsko-biurową kierownictwa Ministerstwa.
  • Prowadzi terminarz spotkań przełożonego oraz ewidencję zaproszeń.
  • Ewidencjonuje korespondencję wpływającą i wychodzącą, w tym e-mailową przestrzegając procedur wewnętrznych, bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych.
  • Koordynuje i zapewnia obsługę wyjazdów służbowych przełożonego.
  • Obsługuje rozmowy telefoniczne przełożonego.
  • Prowadzi obsługę organizacyjną spotkań służbowych przełożonego.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku biurowym
  • Znajomość struktury administracji publicznej
  • Podstawowa znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość struktury organizacyjnej Ministerstwa
  • Znajomość zadań realizowanych przez Ministerstwo
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: dobra organizacja pracy własnej, skuteczna komunikacja, rzetelność i terminowość, umiejętność współpracy, wysoka kultura osobista
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim lub asystenckim
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A2
  • Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa
  • Znajomość podziału czynności pomiędzy ministrów
  • Wiedza na temat instytucji podległych i współprowadzonych Ministerstwa
  • Umiejętność organizacji spotkań i obsługi gości (znajomość protokołu dyplomatycznego)
  • Odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach trudnych

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Powrót do listy ofert