Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 29.04.2024

Starszy inspektor ds. gospodarki materiałowej oraz zapewnienia czystości

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich,
  • bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich,
  • konieczna asysta innego pracownika,
  • w budynku brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,
  • praca w pokoju wieloosobowym,
  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych,
  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:

- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

  • Prowadzi gospodarkę magazynową składników majątku ruchomego ministerstwa stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych i użytkowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz prowadzi magazyny materiałów biurowych, eksploatacyjnych, artykułów gospodarczych, spożywczych, chemii gospodarczej, wyposażenia biurowego, sprzętu teleinformatycznego, odzieży roboczej i ochronnej co związane jest z odpowiedzialnością materialną.
  • Prowadzi nadzór nad usługami zapewnienia czystości w budynkach urzędu (własnych i wynajmowanych) i terenach zewnętrznych należących do resortu jak również dba o odpowiednią realizację usług dotyczących utrzymania terenów zieleni.
  • Podejmuje niezbędnie działania dotyczące konserwacji mebli stylizowanych jak również gospodaruje składnikami majątkowymi Ministerstwa o walorach dekoracyjnych, w tym stanowiących dobra kultury tj. obrazami, grafikami, plakatami, zegarami wykładzinami, dywanami i materiałami stanowiącymi dekoracje okien.
  • Przygotowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia postepowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
  • Zaopatruje komórki organizacyjne w materiały biurowe oraz niskocenne środki mienia ruchomego zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym przez osoby do tego uprawnione.
  • Zastępuje pracownika zajmującego się realizacją zaopatrzenia Ministerstwa w dokonywaniu zakupów dostaw i usług zawiązanych ze zgłoszonymi potrzebami komórek organizacyjnych resortu oraz w zakresie Biura.
  • Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w zakresie kompetencji i zadań realizowanych przez Wydział.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Kompetencje: rzetelność i terminowość, skuteczna komunikacja, umiejętność pracy pod presją, umiejętność współpracy, rozwiązywanie problemów w sytuacjach nieprzewidzianych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Przeszkolenie w zakresie ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość obsługi Programu enova365

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Stołówka pracownicza
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Dofinansowanie do kart sportowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Dobrą lokalizację
  • Miłą atmosferę pracy
Powrót do listy ofert