Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Inspektor ds. sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych

Komenda Miejska Policji w Gliwicach
  • Gliwice, śląskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa. Praca biurowa związana z obsługą sekretariatu, ewidencją elektroniczną korespondencji przychodzącej/wychodzącej, obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy (czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie), drukarkę i kserokopiarkę. Na stanowisku pracy występuje oświetlenie naturalne i sztuczne. Stanowisko pracy usytuowane jest w Wydziale Prewencji, na parterze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 12. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami: brak wind, podjazdów. Na parterze budynku znajduje się jedna ogólnodostępna toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową naczelnika wydziału i jego zastępcy oraz obsługę kancelaryjno-biurową wydziału w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań służbowych oraz właściwego obiegu dokumentacji.
  • Ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające/wychodzące do/z wydziału w Elektronicznym Dzienniku Korespondencyjnym w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
  • Przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu naczelnikowi wydziału, zastępcy naczelnika wydziału oraz rozdziela ją po dokonaniu dekretacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Prowadzi rejestry i ewidencję pomocniczą w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonego w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Rozlicza w urządzeniach ewidencyjnych dokumentację przydzieloną policjantom wydziału do realizacji w celu przekazania kwartalnej informacji w tym zakresie do Zespołu Prezydialnego KMP w Gliwicach.
  • Przyjmuje od policjantów wydziału dokumentację przeznaczoną do archiwizacji, wykontowuje dokumentację z urządzeń ewidencyjnych oraz sporządza spisy archiwalne w celu przekazania ich do składnicy akt.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego i 1 dzień w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność stosowania przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych zawartych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. z póź. zm.
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

tj. 4 731,37 brutto + dodatek (od 5% do 20%).

  • Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. ,,trzynastka".
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
  • Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.

Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy