Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 23.04.2024

Specjalista w Wydziale Administracyjnym, Biuro Administracyjno-Finansowe

Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)

Nabór na zastępstwo!

  • Prowadzi sprawy związane z przejmowaniem przez Ministerstwo w trwały zarząd nieruchomości Skarbu Państwa, w tym sprawy dotyczące najmu lub użyczenia powierzchni w nieruchomościach będących w trwałym zarządzie Ministerstwa;
  • Kontroluje oraz sprawdza pod względem merytorycznym dokumenty zakupów dotyczących właściwości Wydziału; sporządza opisy merytoryczne faktur i rozlicza je; zgłasza zapotrzebowanie na środki do Wydziału Księgowości;
  • Wspiera prowadzenie elektronicznej ewidencji, w tym wprowadza do systemu kadrowo-płacowego Quorum - moduł środki trwałe dane dotyczące: przyjmowania zakupionych składników majątkowych na stan Ministerstwa (rejestruje i znakuje); zmiany położenia składników na podstawie wniosków o przesunięcie/wydanie/zdanie sprzętu, w tym informatycznego, będącego w wyposażeniu pracowników; rozliczania pracowników z powierzonego mienia jednostki (wystawia dokument powierzenia mienia i dokument zwrotu mienia);
  • Współuczestniczy w administrowaniu kosztów bieżącego zarządu nieruchomości;
  • Uczestniczy w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie właściwości Wydziału;
  • Przygotowuje plan zakupów i zamówień publicznych w zakresie zadań Wydziału na dany rok; monitoruje wykonanie planu zakupów w trakcie roku;
  • Przygotowuje odpowiedzi w zakresie Wydziału dotyczące wniosków o udostępnienie informacji publicznej, interpelacji, zapytań poselskich, różnych zestawień;
  • Uczestniczy w opracowywaniu procedur regulujących sprawy wewnętrzne oraz opiniuje projekty dokumentów i aktów prawnych w odniesieniu do zadań realizowanych przez Biuro.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Ogólna wiedza na temat urzędu oraz funkcjonowania administracji publicznej i służby cywilnej
  • Znajomość przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz gospodarowania majątkiem
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • ciekawą pracę
  • udział w kluczowych dla kraju wydarzeniach
  • stabilną pracę w elastycznych godzinach (rozpoczynanie pracy w godz. 7.00-10.00) w bardzo przyjaznej lokalizacji (dogodny dojazd środkami komunikacji miejskiej, pociągami, SKM)
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, dodatek za wysługę lat
  • bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka obcego i studiów podyplomowych
  • atrakcyjny pakiet socjalny w formie systemu kafeteryjnego oferujący nie tylko dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, ale też ciekawe rabaty na bilety do kina i inne rozrywki
  • refundację okularów korekcyjnych
  • możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie pakietu medycznego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP
  • wsparcie dla rodziców: pokój rodzica z dzieckiem
  • udogodnienia dla rowerzystów - stojaki na rowery na terenie ministerstwa, prysznic
  • preferencyjne ceny posiłków w kantynie znajdującej się na terenie ministerstwa
Powrót do listy ofert