Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 26.04.2024

Starszy referent w Wydziale Kadr i Szkolenia

Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa, jednozmianowa w godzinach 7.30 – 15.30,
  • konieczność przemieszczania się wewnątrz budynku,
  • praca przed monitorem ekranowym powyżej połowy wymiaru czasu pracy,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na trzecim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym,
  • obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę,
  • stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, niszczarka do dokumentów.
  • zapewnia prawidłowy obieg dokumentów w Wydziale i w tym celu przyjmuje i rozdysponowuje po zaewidencjonowaniu we właściwych rejestrach pocztę wpływającą i wychodzącą. Roznosi pocztę do wszystkich sekretariatów w KWP oraz rozdziela pocztę w Wydziale na poszczególne osoby zgodnie z dekretacją Naczelnika;
  • prowadzi ewidencję czasu pracy w Wydziale poprzez comiesięczne przygotowywanie listy obecności oraz wprowadzanie wszystkich danych do systemu SWOP, jest odpowiedzialna za właściwe rozliczanie urlopów, nadgodzin, a także prowadzi absencję chorobową dla funkcjonariuszy Policji w Wydziale;
  • zaopatruje pracowników Wydziału w materiały kancelaryjno - biurowe;
  • realizuje czynności związane z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przesyłaniem, gromadzeniem, przechowywaniem, rozliczaniem i przekazywaniem do archiwum materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone;
  • prowadzi ewidencję zaświadczeń lekarskich wydawanych przez lekarza medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, a także rejestruje skierowania na badania wstępne i kontrolne;
  • redaguje pisma na polecenie Naczelnika Wydziału i jego zastępcy;
  • ewidencjonuje przepisy prawne w Wydziale, sporządza karty zapoznania się z przepisami przez funkcjonariuszy i pracowników Wydziału;
  • koordynuje w Wydziale prace związane z przygotowaniem i zdawaniem dokumentów do archiwum KWP, a także prowadzi podręczne archiwum w Wydziale. Przygotowuje do archiwum dokumenty zgromadzone w trakcie roku na swoim stanowisku pracy.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w administracji
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa
  • oświadczenie kandydata – zgodnie z art.4a ustawy z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw – czy od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracował/nie pracował, pełnił/nie pełnił służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • komunikatywność
  • terminowość
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • staranność i precyzja wykonywania zadań
  • umiejętność współpracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenia zawodowego
  • dyspozycyjność

Oferujemy

  • Stołówka pracownicza
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20%
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "trzynastka")
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Powrót do listy ofert