Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Główny specjalista ds. prowadzenia archiwum

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca na stanowisku wiąże się z: wysiłkiem fizycznym, pracą na wysokości do 3 m oraz styczność z grzybami pleśniowymi, roztoczami i innymi drobnoustrojami
o działaniu chorobotwórczym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem

  • Prowadzi merytoryczny nadzór nad prawidłowością procedowania spraw w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, w tym tworzy procedury pracy, prowadzi nadzór nad ontologią systemu, zgodnością procedur z przepisami kancelaryjnymi, stosowaniem JRWA
  • Przejmuje dokumentację z komórek organizacyjnych KPRM i prowadzi ewidencję zasobu Archiwum Rady Ministrów oraz archiwum zakładowego działu administracji rządowej Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej
  • Udostępnia dokumentację w formie tradycyjnej i elektronicznej oraz przeprowadza kwerendy archiwalne
  • Bierze udział w projektowaniu i testowaniu nowych funkcjonalności w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją,
  • Prowadzi konsultacje i szkolenia dla pracowników KPRM z zakresu pracy w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w archiwum państwowym, wyodrębnionym, zakładowym lub składnicy akt
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, myślenie analityczne, komunikacja, orientacja na klienta/interesanta
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu przetwarzania danych osobowych
  • Przeszkolenie z zakresu udostępnianiania informacji publicznej
  • Przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku pracy w systemach klasy EZD
  • Przeszkolenie z zakresu postępowania z dokumentacją elektroniczną
  • Ukończone kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Dobra/przyjazna atmosfera pracy
Powrót do listy ofert