Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 24.04.2024

Starszy specjalista ds. rejestru wykluczonych i projektów pomocy zagranicznej

Ministerstwo Finansów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa;
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) - kontakty z beneficjentami umieszczonymi w rejestrze podmiotów wykluczonych.
  • Udziela odpowiedzi na zapytania właściwych instytucji o figurowaniu podmiotów w rejestrze wykluczonych, prowadzi korespondencję z wyżej wymienionymi instytucjami oraz podmiotami wykluczonymi, weryfikuje zgłoszenia podmiotów wykluczonych.
  • Realizuje zadania Instytucji Płatniczej w Szwajcarsko-Polskim Programie Współpracy.
  • Analizuje raporty kwartalne od beneficjentów tzw. ”innych środków” oraz przekazuje wydatkowane kwoty na właściwy rachunek dochodów budżetu państwa.
  • Wprowadza dane podmiotów do rejestru prowadzonego w systemie IT.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze projektów lub programów unijnych finansowanych ze środków europejskich
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi oraz czytanie i rozumienie tekstów z obszaru środków Unii Europejskiej (UE)
  • Znajomość problematyki UE, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy unijnych
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub zarządzanie lub europeistyka lub administracja
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Możliwość świadczenia pracy w modelu hybrydowym (połączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną w budynku Ministerstwa Finansów)
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
  • Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
  • Doskonałą lokalizację urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Powrót do listy ofert