Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 20.04.2024

Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
  • Gdańsk, pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- bariery architektoniczne - brak wind, odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, - praca biurowa przy komputerze powyżej 4 h dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - pemanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa); wysiłek fizyczny; - praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych; - zagrożenie korupcją

  • prowadzenie elektronicznego dziennika/rejestru korespondencji i materiału badawczego wpływającego do Laboratorium Kryminalistycznego w celu właściwej dystrybucji zleceń i materiału badawczego;
  • przyjmowanie przesyłek wpływających do Laboratorium Kryminalistycznego oraz sprawdzanie ich zgodności z rejestrem, rozpakowywanie przesyłek oraz sprawdzanie zgodności nadesłanego lub przekazanego do badań materiału ze zleceniem;
  • rozdzielanie dokumentów na poszczególnych pracowników i przekazywanie materiału badawczego do magazynu dowodów rzeczowych Laboratorium;
  • prowadzenie Archiwum Laboratorium w tym prowadzenie rejestru teczek archiwalnych, przygotowywanie spisów akt Laboratorium w celu przekazania do archiwum KWP w Gdańsku;
  • sporządzanie uwierzytelnionych za zgodność z orginałem kopii znajdujących się w Laboratorium celem sprawnego udostępnienia uprawnionym podmiotom;
  • rejestrowanie w dzienniku elektronicznym korespondencji wpływającej do Laboratorium związanej z rejestracją kart daktyloskopijnych oraz rejestracja wniosków o selekcję, sprawdzenie i rejestrację śladów linii papilarnych w systemie AFIS.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • odporność na stres;
  • asertywność oraz umiejętność przekonywania i konsultowania kwestii drażliwych;
  • umiejętność stosowania obowiązujących przepisów i procedur systemowych;
  • umiejętność obsługi komputera w szczególności pakietu biurowego;
  • dokładność i staranność;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • znajomość zasad pracy kancelaryjnej i zasad archiwizacji dokumentów;
  • znajomość programu Excel
  • znajomość przepisów dot. postępowania z materiałem dowodowym;

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert