Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 20.04.2024

Specjalista ds. nadzoru nad aparaturą medyczną i oprogramowaniem

Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin.

Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.

  • Kontroluje instytucje zdrowia publicznego, podmioty gospodarcze oraz ich dostawców lub podwykonawców, oraz zgodność właściwości i działania wyrobów, w nadzorze nad aparaturą medyczną i oprogramowaniem. Kontroluje podmioty wykonujące czynności związane z instalacją, konserwacją, utrzymaniem, serwisem, regulacją, kalibracją, wzorcowaniem, przeglądem, naprawą lub okresowym sprawdzaniem bezpieczeństwa wyrobów,
  • Przygotowuje korespondencję w prowadzonych sprawach
  • Współpracuje z organami właściwymi i organami odpowiedzialnymi za jednostki notyfikowane państw członkowskich i państw trzecich, Komisją Europejską, komisjami bioetycznymi oraz innymi organami administracji publicznej i innymi jednostkami organizacyjnymi administracji publicznej w ramach realizowanych zadań,
  • Bierze udział w przygotowaniu decyzji Prezesa Urzędu w sprawach dotyczących wyrobów medycznych,
  • Przygotowuje zlecenia opinii organów opiniodawczo-doradczych Prezesa, ekspertyz oraz wnioski do konsultantów krajowych i wojewódzkich,
  • Prowadzi postępowania w sprawie bezpieczeństwa wyrobów medycznych, w szczególności nadzoru nad aparaturą medyczną i oprogramowaniem, w zakresie poważnych incydentów, zewnętrznych działań korygujących dotyczących bezpieczeństwa (FSCA), notatek bezpieczeństwa, ocenia raporty, weryfikuje podjęte i przewidywane działania, ocenia wykonane badania, wydaje producentom i upoważnionym przedstawicielom zalecenia i wytyczne.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe profilowe, na jednym z następujących kierunków: inżynieria biomedyczna, inżynieria medyczna, fizyka medyczna, elektronika, biocybernetyka,informatyka, biorobotyka, biomechanika.
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy związanej z wytwarzaniem, badaniem,certyfikacją, kontrolą, audytem, wzorcowaniem, normalizacją lub stosowaniemwyrobów medycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość polskich i europejskich przepisów dotyczących wyrobów medycznych
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych - Word, Excel, PowerPoint i Access
  • Komunikatywność
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania zadań i ustalania priorytetów
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy w warunkach stresu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość systemów jakości, analizy ryzyka i zarządzania ryzykiem
  • Spostrzegawczość, umiejętność wyciągania wniosków logicznie uzasadnionych, umiejętność słuchania
  • Umiejętność posługiwania się dokumentacją normalizacyjną
  • Dyspozycyjność związana z wyjazdami

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Nagrody uznaniowe
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.30 - 8.30
  • Zajęcia z języka angielskiego
Powrót do listy ofert