Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 20.04.2024

Główny specjalista ds. komunikacji społecznej

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu i w terenie,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
  • zagrożenie korupcją,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
  • bariery architektoniczne: w budynku głównym jest zainstalowana winda do III piętra; jest podjazd do wejścia głównego dla wózków;ograniczeniem są wewnętrzne drzwi wejściowe, które nie otwierają się automatycznie; weryfikacja poprzez kartę magnetyczną, drzwi masywne, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
  • Koordynuje działania komunikacyjne prowadzone przez komórki organizacyjne i delegatury Urzędu.
  • Udziela wywiadów radiowych, telewizyjnych i prasowych oraz opracowuje i realizuje programy, w celu przedstawienia stanowiska urzędu w sprawach dotyczących ochrony zabytków, organizuje i prowadzi konferencje prasowe, briefingi, wydarzenia okolicznościowe i spotkania z mediami pod względem logistycznym i merytorycznym w celu zapewnienia optymalnej oprawy medialnej wydarzeń.
  • Przygotowuje materiały (m.in. informacje prasowe) do rozpowszechnienia w mediach, w tym mediach społecznościowych, redaguje materiały przekazywane mediom, inicjuje kontakty oraz odpowiada na zapotrzebowanie zgłaszane przez dziennikarzy oraz koordynuje sprawy związane z informacją publiczną.
  • Opracowuje i realizuje strategię komunikacji medialnej oraz koordynuje kampanie informacyjne.
  • Zarządza stroną internetową. oficjalnym profilem na Facebooku oraz Biuletynem Informacji Publicznej urzędu.
  • Buduje i utrzymuje relacje z przedstawicielami mediów.
  • Współpracuje z komórkami urzędu, innymi urzędami, instytucjami, związkami wyznaniowymi, stowarzyszeniami, osobami fizycznymi i prawnymi, w celu wymiany informacji.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe w dziedzinie nauk humanistycznych lub nauk społecznych
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi medialnej lub komunikacji społecznej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników;
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami;
  • stabilną i ciekawą pracę;
  • miłą atmosferę pracy;
  • "trzynaste" wynagrodzenie;
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych;
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
  • pracę w centrum Warszawy (w pobliżu znajduje się: stacja metra, stacja Veturilo, stacja PKP);
  • pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
Powrót do listy ofert