Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 19.04.2024

Podreferendarz ds. obsługi sekretarsko-biurowej Dyrektora Generalnego MSWiA

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:

Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.

Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się.

Na parterze i piętrach: I, II, III i IV (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Warunki dotyczące charakteru pracy:

  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  • Prowadzi sekretariat Dyrektora Generalnego MSWiA, w tym sprawy związane z planowaniem, opracowaniem i aktualizacją harmonogramu spotkań, narad oraz wyjazdów służbowych Dyrektora Generalnego MSWiA.
  • Prowadzi obsługę korespondencji kierowanej do Dyrektora Generalnego, w tym obsługę elektronicznego dziennika korespondencyjnego w systemie eDok na poziomie sekretariatu.
  • Prowadzi ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej, oraz przekazuje ją do właściwych komórek organizacyjnych.
  • Prowadzi sprawy związane z zabezpieczeniem potrzeb sekretariatu w zakresie sprzętu i materiałów biurowych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz resortu spraw wewnętrznych i administracji.
  • Podstawowa znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o służbie cywilnej i ustawy o Radzie Ministrów.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • Wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań sekretarsko-asystenckich w jednostkach sektora finansów publicznych.
  • Ukończony kurs/szkolenie dotyczące obsługi sekretariatu.
  • Znajomość systemu obiegu korespondencji eDOK.

Oferujemy

  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • „Ruchomy czas pracy” (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00-9.00).
  • Możliwość zakupu przez pracowników pakietu opieki medycznej i ubezpieczenia na życie dla nich i ich bliskich.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, uczestniczenia w szkoleniach oraz częściowej refundacji kosztów nauki języka obcego, studiów podyplomowych.
  • Różnorodny pakiet socjalny i pakiet benefitów (w szczególności dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, dofinansowanie do pobytu pracownika na leczeniu sanatoryjnym lub wczasach profilaktyczno-leczniczych, możliwość wzięcia pożyczki mieszkaniowej, uzyskania wsparcia finansowego z tytułu urodzenia lub przysposobienia dziecka, a także wsparcia finansowego w trudnych sytuacjach).
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo Pożyczkowej.
  • Możliwość korzystania z pobytów leczniczych w wybranych Sanatoriach Uzdrowiskowych MSWiA w ramach dostępnych miejsc oraz możliwość korzystania z miejsc w ośrodkach wypoczynkowych współpracujących z pracodawcą.
  • Stojaki / miejsce na rowery w lokalizacji przy ul. Batorego 5 i przy ul. Domaniewskiej 36/38.
  • Bufet w budynku MSWiA na ul. Batorego 5.
Powrót do listy ofert