Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Specjalista ds. zamówień publicznych

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji).

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).


Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

  • Prowadzi sprawy z zakresu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w Urzędzie oraz bierze udział przy tworzeniu dokumentacji przetargowych (SWZ, projektowane postanowienia umowy) w celu zapewnienia ich zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych (ustawą PZP).
  • Publikuje ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz przygotowuje do publikacji informacje na stronie internetowej Urzędu, w części dotyczącej zamówień publicznych.
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych w charakterze konsultanta/ członka/ sekretarza do spraw zamówień publicznych oraz współdziała w procesie realizacji zamówień. Pełni obsługę platform elektronicznych w zakresie dotyczącym udzielania zamówień publicznych.
  • Opiniuje wnioski o uruchamianie procedur udzielania zamówień publicznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu.
  • Bierze udział w sporządzaniu rocznych planów zamówień publicznych oraz planu zakupów.
  • Przygotowuje i przekazuje roczne sprawozdania dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych w Urzędzie zamówieniach publicznych, a także informacji dla innych organów państwowych.
  • Udziela informacji w zakresie przygotowywania i prowadzenia postepowań o udzielanie zamówień publicznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz innych zagadnień związanych ze stosowaniem w Urzędzie przepisów ustawy PZP.
  • Bierze udział w prowadzeniu rejestru zamówień publicznych, rejestru umów cywilnoprawnych zawieranych z podmiotami gospodarczymi. Rejestruje wydatki dokonywane przez Urząd w grupach asortymentowych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych po stronie zamawiającego
  • Przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych
  • Dobra znajomość ustawy PZP
  • Dobra znajomość KPA
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Znajomość Kodeksu Cywilnego
  • Umiejętność stosowania przepisów ustawy PZP w praktyce
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość przepisów UE w zakresie zamówień publicznych

Oferujemy

  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej
  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „13-tka”)
  • Nagrody uznaniowe
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci pracowników
  • Dofinansowanie kart Multi-Sport
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
Powrót do listy ofert