Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 22.04.2024

Radca ds. komunikacji internetowej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,

- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Praca na stanowisku wiąże się z nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżurami), krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, a także częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem:

  • zapewnia obsługę medialną wydarzeń organizowanych w kraju i za granicą w mediach społecznościowych w ramach Przewodnictwa Polski;
  • zarządza treścią profili Przewodnictwa Polski w mediach społecznościowych, w tym odpowiada za publikację tekstów, zdjęć, filmów, infografik, itp. z uwzględnieniem m.in. zasady tzw. dostępności;
  • współpracuje przy produkcji internetowych materiałów informacyjnych;
  • współpracuje z resortami oraz innymi organami administracji rządowej w zakresie komunikacji internetowej;
  • współpracuje z pionem ds. mediów Stałego Przedstawicielstwa RP przy Unii Europejskiej, Sekretariatem Generalnym Rady Unii Europejskiej, innymi instytucjami Unii Europejskiej, a także organami administracji państw członkowskich Unii Europejskiej, które prowadziły lub prowadzą przygotowania do sprawowania Przewodnictwa Polski, a także innymi podmiotami, szczególnie w zakresie komunikacji internetowej;
  • śledzi najnowsze trendy, badania, dobre praktyki z zakresu mediów społecznościowych, w Polsce i na świecie.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 3 lat w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: zasad komunikacji internetowej, w tym specyfiki mediów społecznościowych; krajowego procesu decyzyjnego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad funkcjonowania instytucji Unii Europejskiej.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, kreatywność, współpraca.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu komunikacji społecznej
  • doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C2 lub języka roboczego Unii Europejskiej (innego niż angielski) na poziomie B2
  • Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie, myślenie analityczne

Oferujemy

  • Ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7.00 a 9.30
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do przedszkola
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny, oraz ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość angażowania się w organizowane akcje wolontariackie
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa aktywności
  • Dobra lokalizacja
  • Miła atmosfera pracy
Powrót do listy ofert