Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 19.04.2024

Referendarz w Wydziale Koordynacji w Departamencie Spółek Paliwowo-Energetycznych

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
  • Warszawa, mazowieckie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

Praca przy komputerze.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,

- miejsce pracy: VI p.,

- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Prowadzi sekretariat Departamentu, w szczególności zapewnia obsługę sekretarską i asystencką dyrektora i zastępców dyrektora, koordynuje obieg korespondencji kierowanej do Departamentu, przekazuje sekretariatom członków kierownictwa Ministerstwa pisma przeznaczone do podpisu tych osób, przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne pracownikom Departamentu, zapewnienia wyposażenie kierownictwa i pracowników Departamentu w materiały eksploatacyjne i biurowe
  • Monitoruje terminowość prowadzonych spraw i harmonogramu spotkań, koordynuje terminarz i obsługę spotkań, prowadzi sprawy związane z wyjazdami służbowymi dyrektora i zastępców dyrektora oraz pracowników Departamentu
  • Koordynuje sprawy w zakresie dokumentacji dotyczącej czasu pracy, obecności i planów urlopowych pracowników
  • Gromadzi informacje dotyczące instytucji, urzędów i firm, z którymi Departament pozostaje w kontakcie, aktualizuje dane dotyczące Departamentu w elektronicznej książce telefonicznej, tworzy i aktualizuje podręczny zbiór aktów normatywnych, publikacji niezbędnych w bieżącej pracy kierownictwa Departamentu
  • Koordynuje w Departamencie zadania z zakresu bezpieczeństwa państwa, w tym obronności i zarządzania kryzysowego
  • Pełni funkcję koordynatora EZD w Departamencie oraz koordynuje prace związane z archiwizacją spraw prowadzonych przez Departament
  • Prowadzi i koordynuje sprawy związane z ochroną danych osobowych w Departamencie, w tym przygotowuje i przedkłada do podpisu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, prowadzi ewidencję ww. upoważnień pracowników Departamentu oraz pełni funkcję koordynatora do spraw ochrony danych osobowych w Departamencie
  • Kieruje interesantów zgłaszających się osobiście lub telefonicznie do właściwych merytorycznie pracowników lub komórek organizacyjnych, udziela informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu lub w administracji publicznej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Znajomość regulaminu organizacyjnego Ministerstwa oraz przepisów określających podział pracy Kierownictwa Ministerstwa
  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
  • Umiejętności: pracy w zespole, komunikatywność, dobrej organizacji pracy, rzetelność, wysoka kultura osobista
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Praca zdalna – po uzgodnieniu zakresu i wymiaru
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagroda jubileuszowa
  • „Trzynaste” wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do zakupu okularów lub szkieł kontaktowych korygujących wzrok do pracy z monitorem ekranowym
  • Bufet
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową
  • Bogaty pakiet szkoleń, możliwość refundacji kosztów nauki języka
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do PPK
  • Możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • Wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • Możliwość obniżenia pracownikom wymiaru czasu pracy w trudnym dla nich okresie
  • Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy z rozbudowaną siecią połączeń komunikacyjnych
  • Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, poczta
  • Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Powrót do listy ofert