Specjalista

  • Gdańsk, pomorskie

Inny

Umowa o pracę

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
w Sekcji Zamówień Publicznych, w Pionie Głównego Księgowego

Specjalista


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1.Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych (w tym negocjacje) w celu umożliwienia MOSG realizacji potrzebnych dostaw, usług i robót budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • 2.Koresponduje z wykonawcami w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • 3.Dokonuje wpisów do rejestrów zamówień publicznych (w tym rejestrów w wersji elektronicznej) w celu kontroli i sprawozdawczości.
  • 4.Przygotowuje dokumentację z przeprowadzonych postępowań do przekazania do archiwum w celu obowiązkowego ich przechowywania przez określony przepisami okres czasu.
  • 5.Sporządza plany i sprawozdawczość MOSG w celu przekazania danych do KGSG oraz resortu MSWiA.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz innych przepisów niezbędnych do realizacji zamówień publicznych
  • Umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji, wnikliwość, komunikatywność, kreatywność, odporność na stres, odporność na zagrożenie korupcyjne, uczciwość
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie WINDOWS, zwłaszcza MS WORD, EXCEL oraz umiejętność korzystania z INTERNETU
  • Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych,
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, budowlane,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa, na I piętrze w 3-kondygnacyjnym budynku, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych ruchowo, praca przy monitorze powyżej 4 godzin.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 2,183 - tj. 5738,10 zł brutto + dodatek za wysługę lat.


Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty niezbędne”.


W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Aplikuj

Dodana
Wygasa (za 8 dni temu)
Powrót do listy ofert