Specjalista
-
Gdańsk, pomorskie
Inny
Umowa o pracę
Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
w Sekcji Zamówień Publicznych, w Pionie Głównego Księgowego
Specjalista
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- 1.Przygotowuje i przeprowadza postępowania o udzielenie zamówień publicznych (w tym negocjacje) w celu umożliwienia MOSG realizacji potrzebnych dostaw, usług i robót budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- 2.Koresponduje z wykonawcami w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- 3.Dokonuje wpisów do rejestrów zamówień publicznych (w tym rejestrów w wersji elektronicznej) w celu kontroli i sprawozdawczości.
- 4.Przygotowuje dokumentację z przeprowadzonych postępowań do przekazania do archiwum w celu obowiązkowego ich przechowywania przez określony przepisami okres czasu.
- 5.Sporządza plany i sprawozdawczość MOSG w celu przekazania danych do KGSG oraz resortu MSWiA.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych oraz innych przepisów niezbędnych do realizacji zamówień publicznych
- Umiejętność pracy w zespole, umiejętność negocjacji, wnikliwość, komunikatywność, kreatywność, odporność na stres, odporność na zagrożenie korupcyjne, uczciwość
- Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie WINDOWS, zwłaszcza MS WORD, EXCEL oraz umiejętność korzystania z INTERNETU
- Złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych,
- wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne, ekonomiczne, budowlane,
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
- Oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 2024-04-19
- Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk
Warunki pracy
Praca administracyjno – biurowa, na I piętrze w 3-kondygnacyjnym budynku, nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych ruchowo, praca przy monitorze powyżej 4 godzin.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 2,183 - tj. 5738,10 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty niezbędne”.
W związku z powyższym, za kompletne oferty uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Aplikuj
Praca alert - powiadomienia
Inny, Gdańsk